VALINNAT

Näytä kirjoitukset

Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 22
1  Kalastustiimit / Vapaveikot / Vs: Päivät pitenee ja kelit lämpiää : 27.03.15 - klo:23:37
Pitkästä aikaa täällä taas... Tiimihommat muuttunut mutta rakkaus kalastukseen ennallaan. Hymyilee
Kai sitä ens kuussa pääsee jo tiputtaa veneen vesille ja aloittaa uistelukauden... Iskee silmää
2  Kalastustiimit / Vapaveikot / Vs: Päivät pitenee ja kelit lämpiää : 24.04.14 - klo:11:29
Mitäs vittua...  Hymyilee leveästi
Kuman meinaat myydä? Ilmeisesti avovene jää vai...?
Joo kelit on kyl ollu kyl komeet!!! Cool Cool Cool
La yks keikka motonettiin ja tykötarpeita muutamalla kympillä ja vene kondikseen.  Hymyilee
3  Kalastustiimit / Vapaveikot / Vs: Päivät pitenee ja kelit lämpiää : 23.04.14 - klo:12:11
Lauantaina vene kuosiin ja ennen vappua olis tarkoitus laskea.
4  Kalastustiimit / Vapaveikot / Vs: Päivät pitenee ja kelit lämpiää : 15.02.14 - klo:11:39
Tuliko saalista?
5  Kalastustiimit / Vapaveikot / Vs: Päivät pitenee ja kelit lämpiää : 10.02.14 - klo:19:25
Mitäs Herra Maralle kuuluu??? Onko uistimia myynnissä??  Cool Cool Cool
Kohta se kalastuskausi taas alkaa!!!  Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee
6  Kalastustiimit / Vapaveikot / Vs: Päivät pitenee ja kelit lämpiää : 19.10.13 - klo:14:05
Tänään reilu 30kpl haukia kävi veneessä ja suurin 4, 8kg. Tuulee kovin ja on kylmä.
7  Kalastustiimit / Vapaveikot / Vs: Päivät pitenee ja kelit lämpiää : 05.09.13 - klo:09:38
Keittiöremppaa pitäis tehdä.. Tänään tuli uudet kamat kaikki puut paitsi kivitaso ja kodin koneet. VIikonloppuna seinien ja lattian tasoitusta luvassa...  Itkee Itkee Itkee
Ens viikolla tulee sähkömies vetää sähköt ja sen jälkeen lattia paikoilleen ja yks seinä pitää maalaa. Sitten viikonloppuna tai sitä seuraavana viikonloppuna appiukon ja vaimon kanssa keittiön asennus. Sitten helpottaa taas. Pitää tossa syysuistelusta vetää kovin kalaa jos mielii Urkurin voittaa...  Hymyilee
8  Kalastustiimit / Vapaveikot / Vs: Päivät pitenee ja kelit lämpiää : 26.08.13 - klo:18:49
Hyvä hyvä!!  Cool Cool Cool
Onneksi olkoon hyvästä menestyksestä!  Hymyilee leveästi
Hirvensalmelta tuli kokemusta ja krapula.. Hahahaha.  Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi
Tänään ja huomenna puretaan keittiöö kun ens viikolla tulee uudet keittiökaapit, koneet ja muut härpäkkeet...  Itkee Itkee Itkee Itkee Itkee Itkee Itkee
9  Kalastustiimit / Vapaveikot / Vs: Päivät pitenee ja kelit lämpiää : 23.08.13 - klo:09:39
Kesäloma päällä ja olin Porvoossa veneilee/kalastaa. Kiinnostus laski helvetisti kun mulkut siirsi kisan karjalalohjalle ja sää oli ihan perseestä eikä ollu päässy kalaan kun pariksi tunniksi tuol merellä. Ens viikon la sitten seuraava Cup-Kisa.
Tänään viikonlopuksi Hirvensalmelle mökille ja heittokamat mukaan.  Cool
10  Kalastustiimit / Vapaveikot / Vs: Päivät pitenee ja kelit lämpiää : 23.08.13 - klo:09:35
Hojo, juu ei se sijoitus parantunut, mutta eka kertaa ja voin kyllä sanoa, että aivan loistavat kisat ja loistavat äijät siellä touhuumassa Virnistää Virnistää Virnistää Täytyy kyllä kiittää järjestäjiä ja koko uistelu porukkaa ketkä siellä pitkin viime viikkoa paineli menemään! Niin ja tosta P.................. Puhumisesta, käy kattomassa Tricky Lohjan järvicupin sivut, niin huomaat oikeen isolla mainoksen seuran omasta kisasta Virnistää särki on kala vaikka silläkin potun voimajuomaa häviääkin Virnistää Virnistää Virnistää
Joo ihanaa voimajuomaa mulle!!  Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Cool Cool Cool
11  Kalastustiimit / Vapaveikot / Vs: Päivät pitenee ja kelit lämpiää : 09.08.13 - klo:21:13
Kuulostaa hyvälle!!!  Cool Cool Cool Cool
Kireitä kisaan.
Me mennään su-ti kalaseuranmökille treenaa tulevia seuran kisoja varten!  Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi
Tänään onnistunut kalareissu takana.
Saaliina haukea 2kpl yli vitosta, 4kpl yli nelosta, pari kolmosta ja kakkosia joku viisi ja tumppeja hemmetisti...
Kolme yli 45cm kuhaa ja muutama alamitta sekä pari mitta appuraa.
12  Kalastustiimit / Vapaveikot / Vs: Päivät pitenee ja kelit lämpiää : 06.08.13 - klo:22:16
Onnittelut täältäkin!!  Cool Cool Cool
Ekat kesälomapäivät puutaloissa ja pari seuraavaa terassin maalausta ja puukuorman hakua mökiltä...
To, pe ja la pääsee vihdoinkin kalaan ja su-ti kalamaja varattu.  Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi
Kalastuksen täyteinen loppu/alkuviikko siis tulossa.  Cool Cool
13  Kalastustiimit / Vapaveikot / Vs: Päivät pitenee ja kelit lämpiää : 30.07.13 - klo:21:36
Ihan realistinen tavoite Iskee silmää Tänäänkin löytyi taas mittaa... Iskee silmää
14  Kalastustiimit / Vapaveikot / Vs: Päivät pitenee ja kelit lämpiää : 28.07.13 - klo:14:54
Lohjanjärvi Cup:ssa jaetulla 13 sijalla.
Tavoitteena olis kivuta ainakin parhaaseen kymppiin... ; )
2 kisaa vielä jäljellä.
Parannettu roimasti taas viimevuodesta.  Näyttää kieltä
15  Kalastustiimit / Vapaveikot / Vs: Päivät pitenee ja kelit lämpiää : 28.07.13 - klo:14:53
Päiväkumpu-Uistelun 15 sija 47:stä venekunnasta.
3,09kg hauki ja kaksi appuraa yhteispainolla 515kg.
Yhteensä 4635pistettä.
Kisa meni kaikin puolin ihan hyvin.  Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi
Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 22