Onko kellään ollut ongelmia tuon honkkarin tilausten kanssa? Ite oottelin abun vendetta vapaa ja sufixin kuitua lähemmäs 2 viikkoa ja kun tänään tuli, että paketin voi hakea, mutta mitäpä sieltä tuli. Pelkkä siima tuli ja vapa on vielä tiellä tietämättömillä.
Pitäskö tuota korvausta alkaa pyyteleen... Laskuna tuli oman tilauksen lasku sekä noin 600euron lasku, johon sisältyi puutarha ihmeitä. Ei kyllä mielestäni niin mahtava ja luotettava kauppa kuin antaa ymmärtää... 
ei varmaan kuulu tänne mutta tässähän on kysymys
Pitäskö tuota korvausta alkaa pyyteleen... Laskuna tuli oman tilauksen lasku sekä noin 600euron lasku, johon sisältyi puutarha ihmeitä. Ei kyllä mielestäni niin mahtava ja luotettava kauppa kuin antaa ymmärtää... 
ei varmaan kuulu tänne mutta tässähän on kysymys

Olemme erittäin pahoillamme kokemastasi huonosta palvelusta. Tällainen ei kuulu tapoihimme, selvitämme mistä ongelmat johtuvat ja palaamme asiaan. Laitoin yv:llä tarkemmat ohjeet.
Miika/Honkkarin verkkokauppa







