VALINNAT

Näytä kirjoitukset

Sivuja: [1]
1  Yleinen keskustelu / Ylläpito / Vs: Kysymyksiä ? : 11.04.12 - klo:22:29
Onko kellään ollut ongelmia tuon honkkarin tilausten kanssa? Ite oottelin abun vendetta vapaa ja sufixin kuitua lähemmäs 2 viikkoa ja kun tänään tuli, että paketin voi hakea, mutta mitäpä sieltä tuli.  Pelkkä siima tuli ja vapa on vielä tiellä tietämättömillä.  Vihainen  Pitäskö tuota korvausta alkaa pyyteleen... Laskuna tuli oman tilauksen lasku sekä noin 600euron lasku, johon sisältyi puutarha ihmeitä. Ei kyllä mielestäni niin mahtava ja luotettava kauppa kuin antaa ymmärtää... Vihainen


ei varmaan kuulu tänne mutta tässähän on kysymys Iskee silmää

Olemme erittäin pahoillamme kokemastasi huonosta palvelusta. Tällainen ei kuulu tapoihimme, selvitämme mistä ongelmat johtuvat ja palaamme asiaan. Laitoin yv:llä tarkemmat ohjeet.

Miika/Honkkarin verkkokauppa
2  Kalastusmuodot / Pilkintä / Vs: Aloittelijan kysymyksiä pilkkimisestä. : 04.02.12 - klo:19:47
Löytyiskö avuliaita pilkkiasiantuntijoita vastaamaan aloittelijan kysymyksiin Honkkarin kalastuskaupassa. Tältä sivulta löytyisi kysymys, johon ei ole vielä vastauksia: http://kalastus.hongkong.fi/fi/talvikalastus/pilkkivavat-ja-sarjat/c/12243/

Arvostaisin kovasti, jos kyselijä saisi avun teiltä. Hymyilee
3  Yleinen keskustelu / Vapaamuotoinen keskustelu / Vs: Mahtava fiilis, koska... : 13.05.11 - klo:22:28
Kiitos kiitos  Hymyilee
Mistä tuon näkee tuolta Honkkarin sivuilta?
Itellä meni aamukahvit väärään kurkkuun kun tsekkasin s-postin... Onnea myös hartsa79:lle ja muille winnereille!
Etukuponkia odotellen...

Sen näkee täältä Honkkarin kilpailusivulta
4  Yleinen keskustelu / Ylläpito / Vs: Kalasaalis.Com - chatin säännöt : 11.02.11 - klo:23:05
Moi.

Minä myös voisin liittyä Hymyilee

Edit: Lisätty.
Sivuja: [1]