Kyllä suosittelen pienen tapsin siihen painon ja viiksen väliin laittamaan. Voi vieheiden edessä heiluva paino säikyttää arimmat kalat pois...
Itse olen käyttänyt viikseä siten että sitonut siihen etummaiseksi syvännevaapun veturiksi ja sitten pintavaappu perään, ja tämä paketti ilman painoja veteen.
Toinen, ja enemmän suosimani, tapa sitten ollut laittaa kaksi pintavaappua viikseen kiinni ja sitten siimapaino muutama metri ennen viikseä.
Parhaiten se viiksi toimii ilman sen perään kiinnitettäviä tapseja, koska ne tuppaa menemään herkästi sotkuun...
Eli olet laittanut kaksi vaappua peräkanaa ja niiden kahden välissä tapsi,vai tarkoititko.että laitoit viiksen yläpuolelle pintavaapun ja alas syvänne vaapun vai mitenkä..?