joo no en tiiä ei ainakaan mulla ole uistimen koko paljoa vaikuttanut välillä tulee ihmeteltyä että miten noin pikkunen kala ottaa omakokoseen uistimene
nyt kun otettiin puheeksi että tollanenkin sivu on olemassa niin varmaan sitä tulee ruettua käyttämään niin tietääpi vähän minkalaista uistinta käyttöön otetaan
no onhan tuota tullut kalastettua jo pitkäänkin pikkupojasta asti aloitin kalastuksen varmaan 5vuotiaan a että jotain noin 7vuotta on tullut kalastettua
kyllä toi on hyvä homma että pidetään tollasia tapahtumia missä opetellaan perkkaamaan kaloja yms...itse vietin kalastuspäivää mökillä onkien ja veto uistellen
joo kyllä Hpk ja Ässät on myös aika kova sana mutta luulen että Kärpät vie..tässä on muuten tällanen Sm-Liiga peli jota kannattaa kokeilla : www.liigaporssi.fi
no meillä on mökillä sellanen iso lohi merkkinen lasikuitu vene ja moottorina 50 mergury ja sitten meillä on pienempi soutuvene kaisla merkkinen ja siihen on moottorina 4tahtien yamaha
tommonenha kuulostaa kivalta jos vaan ois mahdollisuus lähteä jonnekkin 5viikoksi kalaan niin ois kyllä tosi kiva homma mutta ei oikeen aika taho riittä nuin pitkäksi aikaan mennä jonnekkin kalaan