VALINNAT

Näytä kirjoitukset

Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 8
1  Yleinen keskustelu / Vapaamuotoinen keskustelu / Vs: Sm-Liiga : 10.09.08 - klo:11:25
noniin herätellääs taas tämäkeskustelu henkiin koska huomennahan alkaa sm-liiga kausi!
tämän vuoden 3kärki veikkäus on 1.Ifk 2.kärpät 3.Blues
2  Kalastusmuodot / Pilkintä / Vs: Pilkki-reissut 07-08 : 23.03.08 - klo:19:56
joo pari reissua oon tehnyt ja joka reissulla kalaakin on tullut isoin kala on 520g ahven
3  Yleinen keskustelu / Vapaamuotoinen keskustelu / Vs: Futiksen EM-karsinnat : 24.11.07 - klo:13:45
huono homma kun suomi ei päässyt EM-Kisoihin  Epävarma
4  Yleinen keskustelu / Yleistä keskustelua kalastuksesta / Vs: Uistimen koon merkitys hauen kokoon : 06.09.07 - klo:15:22
joo no en tiiä ei ainakaan mulla ole uistimen koko paljoa vaikuttanut välillä tulee ihmeteltyä että miten noin pikkunen kala ottaa omakokoseen uistimene  Vaikenee
5  Yleinen keskustelu / Yleistä keskustelua kalastuksesta / Vs: Nappikeli? : 06.09.07 - klo:15:20
nyt kun otettiin puheeksi että tollanenkin sivu on olemassa niin varmaan sitä tulee ruettua käyttämään niin tietääpi vähän minkalaista uistinta käyttöön otetaan
6  Yleinen keskustelu / Yleistä keskustelua kalastuksesta / Vs: Miten kauan olet kalastanut? : 06.09.07 - klo:15:18
no onhan tuota tullut kalastettua jo pitkäänkin pikkupojasta asti aloitin kalastuksen varmaan 5vuotiaan a että jotain noin 7vuotta on tullut kalastettua
7  Yleinen keskustelu / Yleistä keskustelua kalastuksesta / Vs: Valtakunnallinen kalastuspäivä : 06.09.07 - klo:15:17
kyllä toi on hyvä homma että pidetään tollasia tapahtumia missä opetellaan perkkaamaan kaloja yms...itse vietin kalastuspäivää mökillä onkien ja veto uistellen
8  Yleinen keskustelu / Yleistä keskustelua kalastuksesta / Vs: Matoja kaupasta : 06.09.07 - klo:15:15
joo olen itsekkin törmännyt noihin tuonti matoihin mutta kyllä ne omasta kasvimaasta saadut madot on parempia Virnistää
9  Yleinen keskustelu / Vapaamuotoinen keskustelu / Vs: Sm-Liiga : 06.09.07 - klo:15:12
joo kyllä Hpk ja Ässät on myös aika kova sana mutta luulen että Kärpät vie..tässä on muuten tällanen Sm-Liiga peli jota kannattaa kokeilla  : www.liigaporssi.fi
10  Yleinen keskustelu / Vapaamuotoinen keskustelu / Vs: Osakan mitalisaalis? : 06.09.07 - klo:15:10
hyvä homma että pitkämäki sai sen kaivatun mitallin mutta ois tuolta osakasta saanut enemmänkin mitalleja tulla
11  Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet / Veneet, moottorit ja veneilytarvikkeet / Vs: Vene : 26.08.07 - klo:18:19
no meillä on mökillä sellanen iso lohi merkkinen lasikuitu vene ja moottorina 50 mergury
ja sitten meillä on pienempi soutuvene kaisla merkkinen ja siihen on moottorina 4tahtien yamaha
12  Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet / Lusikat / Vs: lusikoita lohelle.. : 26.08.07 - klo:18:15
no ainakin räsänen ja professor on hyviä niitä vaan kokeileen
13  Kalastusmuodot / Heittokalastus / Vs: Mihin säyne ottaa? : 26.08.07 - klo:18:14
minä olen saaanut jonkuverran pikku säynejä ja nekin tuli mato onglella  Virnistää  että ei oo muuta kokemusta kun että mato ongella tulee pikkusia säynejä 
14  Yleinen keskustelu / Yleistä keskustelua kalastuksesta / Vs: Ottivieheet taimenelle/lohelle? : 26.08.07 - klo:18:13
Lotto on ainakin meikällä pelannut, mites muilla?

joo lotto on mullakin pelannut ihan hyvin mutta räsänen on ollut jonkun verran parempi
15  Kalastusmuodot / Heittokalastus / Vs: Taimenen heittokalastus : 26.08.07 - klo:18:10
tommonenha kuulostaa kivalta jos vaan ois mahdollisuus lähteä  jonnekkin 5viikoksi kalaan niin ois kyllä tosi kiva homma mutta ei oikeen aika taho riittä nuin pitkäksi aikaan mennä jonnekkin kalaan
Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 8