ETUSIVU
VIDEOT
KUVAT
KALAT
KALAPAIKAT
MÖKIT
UISTIMET
KESKUSTELU
KALASTAJAT
HAKU
VALINNAT
Kalatiimi
Kalat
Kalastusreissut
Profiili
Kalastuskuvat
Kalastusvideot
Viehepakki
Näytä kirjoitukset
Sivuja: [
1
]
2
1
Yleinen keskustelu
/
Vapaamuotoinen keskustelu
/
Vs: Muut harrastukset
: 24.06.07 - klo:12:10
koirien kanssa liikkuminen luonnossa jatietenkin kalastus
2
Kalastusmuodot
/
Onginta
/
Vs: Sähkölinjat vaaran paikkoja onkijoille
: 21.06.07 - klo:16:14
Joo noi sähkölinjat on kyllä liian vaarallisia ainakin heittokalastuksessa ja varmaankin muillekin kalastusta harrastaville!!
3
Yleinen keskustelu
/
Vapaamuotoinen keskustelu
/
Vs: Formulat
: 21.06.07 - klo:16:00
Ne on vaan huhu puheita ja mä en ainakaan usko sitä että räikkönen potkittais pellolle! Mutta mihin talliin sitten räikkönen menee ensi kaudella???
4
Kalastusmuodot
/
Perhokalastus
/
Perhojen teko
: 19.06.07 - klo:21:55
kysynkin että onko perhoja helppo tehä? Ja onko perho kalastus helpoa?
5
Yleinen keskustelu
/
Vapaamuotoinen keskustelu
/
Vs: Formulat
: 15.06.07 - klo:09:42
kyllä Haminton vei voiton eikä räikkösellä ole enään mitään mahdollisuuta voitaa mestaruutta!
6
Yleinen keskustelu
/
Vapaamuotoinen keskustelu
/
Vs: NHL
: 15.06.07 - klo:09:40
Kyllähän tuo stanley capin palkinto tosin kuuluu teemulle ja kyllähän niitä saisi tulla enemmänkin suomeen!!
7
Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet
/
Hyrräkelat ja umpikelat
/
Vs: Hyrräkela heittokalastuksessa
: 12.06.07 - klo:14:57
sieltä voi löytyä hyvinkin halvalla mutta halvatkin voi olla hyviä, heittelyyn ja mallejahan on niin paljon kun niiden tekiöitäkin...
8
Kalastusmuodot
/
Heittokalastus
/
Vs: Hauen pyynti
: 11.06.07 - klo:13:42
entä järvi kalastuksessa?
9
Yleinen keskustelu
/
Yleistä keskustelua kalastuksesta
/
Vs: Nostokoukku, haavi vai käsin ylös?
: 04.06.07 - klo:22:44
yleensä nostan käsin mutta isommat kalat haavilla!
10
Yleinen keskustelu
/
Yleistä keskustelua kalastuksesta
/
Vs: Mitä kalaa haluaisit saada?
: 04.06.07 - klo:21:10
Lainaus käyttäjältä: imot90 - 04.06.07 - klo:20:18
Ai, että mitä haluaisin saada. Hmmm...
No näistä itselläni vähemmän kalastetuista lajeista kuhaa ja taimenta olisi kiva saada enemmänkin. Ja sitten tietysti isoa haukea olisi kiva saada enemmän...
No toivottavasti tänä vuonna tulee edes jotain
11
Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet
/
Uistimet, perhot ja pilkit
/
Vs: Uistimen värin valinta
: 04.06.07 - klo:09:52
Lainaus käyttäjältä: miigu - 03.06.07 - klo:18:33
Mullakin tulee yleensä melkee kaikki pulikat käytyy läpi kelistä riippumatta,
12
Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet
/
Hyrräkelat ja umpikelat
/
Vs: Hyrräkela heittokalastuksessa
: 31.05.07 - klo:12:53
onko heittokalastuksessa parempi avokele vai hyrräkela?
13
Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet
/
Muut kalastustarvikkeet
/
Vs: Digitaali vaa'at ja kalapuntarit
: 30.05.07 - klo:11:54
Minkä laisen puntarin kannatais ostaa?
14
Kalastus alueet, kalapaikat ja vesistöt
/
Lappi
/
Vs: Kalastuskohteet lapissa
: 30.05.07 - klo:09:45
En ole käynyt lapissa kalalla,mutta olisi tarkoitus käydä sielläkin päin kalassa.kun löytäisi hyvän kala paikan!
15
Yleinen keskustelu
/
Yleistä keskustelua kalastuksesta
/
Vs: Kalastusreissujen pituus
: 29.05.07 - klo:15:30
Minulla menee 5-7 tuntia mutta joskus menee kokopäivä jos tulee kalaa! Mutta joskus menee vähemmä aikaa.
Sivuja: [
1
]
2