Tässä kyselen, miten ja mistä siikaa on paras pyytää heittokalastuksella. Lisäksi haluaisin tietää, ovatko siiat pahoja vastuksia? Kannattaako siikaa pyytää esim. vaapulla tai lipalla? Ovatko siiat arkoja, ja milloin ne syövät, missä säässä (esim. talvella rankkasateessa keskiyöllä).
