Elikkäs ois suunnitelilla seuraavaksi kesäksi kalastusmatkaa jonnekkin pohjoiseen päin. Voitteko suositella/ehdottaa mitään hyvää kalapaikkaa taimenelle tai lohelle? Itse ajatteli kitkajokea.
Eli, kun aika kokematon uistelija olen niin suositelkaa vaappuja taimenelle.Vesi missä vetouistelen on melko kirkasta ja hitaasti virtaavaa. Mallit, värit yms?