VALINNAT

Näytä kirjoitukset

Sivuja: [1]
1  Yleinen keskustelu / Yleistä keskustelua kalastuksesta / Kalapaikkaa vailla : 28.10.12 - klo:19:36
Elikkäs ois suunnitelilla seuraavaksi kesäksi kalastusmatkaa jonnekkin pohjoiseen päin. Voitteko suositella/ehdottaa mitään hyvää kalapaikkaa taimenelle tai lohelle? Itse ajatteli kitkajokea. Huh
2  Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet / Kelat, vavat ja siimat / Hauen kalastuskelat : 27.07.12 - klo:20:23
Elikkäs olisin hommaamassa kelaa sellaseen raskaampaan hauenkalastukseen. Olisiko mikä kelan koko hyvä siihen? Vapaakin saa ehdottaa.
3  Kalastusmuodot / Vetouistelu / Lohivaaput : 13.07.12 - klo:11:19
Eli, kun aika kokematon uistelija olen niin suositelkaa vaappuja taimenelle.Vesi missä vetouistelen on melko kirkasta ja hitaasti virtaavaa. Mallit, värit yms?
Sivuja: [1]