Varmaankin tohon koti joelle, pitää tsekata rapu merrat samalla Vaikka huonolta toi rapu kanta näyttääkin....viime vuonna 1, ja tänä vuonna tullu 2 rapua..Jokiravut hävis ja nyt tuntuu häviävän nämä täpläravutkin
Mites ton jigauksen vois alottaa ?? Ku on jo niin tottunu vaan noita lippoja ja lusikoita heittelemään.. Minkälainen pohja pitää olla yms? Joskus kuullu juttua et pitää olla hiekka pohja, ja ei mitään tietoa mitä pohjaa tuossa koti järvessä on.... Tarkotuksena ois Kuhaa, haukea, ja ahventa saada...Ja jotain jigi ehotuksia vielä? Avokela löytyy, jossa taisi olla about 24mm siima...