VALINNAT

Näytä kirjoitukset

Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 8
1  Yleinen keskustelu / Kalastusaiheiset kilpailut / Vs: Minikisa 2015: Laske koukut : 25.07.15 - klo:20:39
310
2  Yleinen keskustelu / Yleistä keskustelua kalastuksesta / Vs: Viimeisimmät ja tulevat hankinnat : 03.09.14 - klo:16:39
Oliskos isoja Söreneitä jäljellä? Tekis mieli hankkia iso haspeli ton 2500 seuraksi:)
No kyllä ainakin Espoon honkkareissa molemmissa niitä kaikissa koissa oli tänään muista en sitten tiedä.
3  Yleinen keskustelu / Yleistä keskustelua kalastuksesta / Vs: Viimeisimmät ja tulevat hankinnat : 03.09.14 - klo:12:30
Hankin uuden kevyemmän setin.
Vapana toimii abu vendetta 6-jalkainen ja kelana Abun sorön s10.
Sorönin ostin, koska oli alennuksessa honkkarissa viidelläkympillä.
Ja ainiin siimaksi otin sufix 832 0,13mm
4  Yleinen keskustelu / Ylläpito / Vs: Kalasaalis.Com - chatin säännöt : 29.08.14 - klo:14:37
Jea! Cool
Yhteystiedot laitettu ja innolla odotan vaappujen kokeilua! Virnistää
5  Yleinen keskustelu / Yleistä keskustelua kalastuksesta / Vs: Metsälammilla kalastaminen : 18.08.14 - klo:20:17
Käytiin viime vuonna kokeilee serkkujen kanssa, että tulisko eräältä mettälammelta mitään ja ekalla kerralla kalastettiin vain vaapuilla no tuloksena yksi hauki noin 1kg ja ahven 700g. No päätettiin sitten tänä vuonna kävästä uudelleen ja otettiin mukaan vain lippoja ja kappas kun alko kalaa tulemaan silloin tuli neljä isompaa ahventa joista isoin 1,2kg ja pari pientäkin tuli. Kyllähän me haukiakin saatiin pari kappeletta joista isoin 2 puokki. Ja nyt ollaan sitten käyty pari kertaa uudelleen ja aika samaa luokkaa tuo saalis vaikkakin ei yli 800g ahvenia ole tullut. Eli parhaiten lipoista toiminut calico cat puna musta valko ja kultainen sekä kuparinen 3 koon mepps punaisilla pilkuilla.
6  Yleinen keskustelu / Vapaamuotoinen keskustelu / Vs: Mahtava fiilis, koska... : 29.07.14 - klo:16:48
Eka kunnon hauki tälle vuodelle tasan 6kg ja tasan 100cm Cool
7  Yleinen keskustelu / Vapaamuotoinen keskustelu / Vs: Mahtava fiilis, koska... : 20.12.13 - klo:12:06
Joululoma alkoi!
8  Kalastusmuodot / Pyydyskalastus / Vs: Iskukoukulla kalastaminen : 12.12.13 - klo:19:11
joo o no kyllä mä tosta jotain irti sain. Varmaanki sitten tilaan honkkarista noita masterin iskukoukku settejä Hymyilee
9  Kalastusmuodot / Pyydyskalastus / Vs: Iskukoukulla kalastaminen : 12.12.13 - klo:18:36
Pari kysymystä,kun ajattelin aloittaa tämän tänä vuonna.
Mitä iskukoukkuja kannattaa ostaa? Miten syviin ja minkä laisiin paikkoihin ne kannattaa sijoittaa?
Ja tarvitseeko siihen jotain muutakin kuin kairan, iskukoukun, täyn,kepin ja lankaa?
10  Yleinen keskustelu / Yleistä keskustelua kalastuksesta / Vs: Minne menet seuraavaksi kalaan? : 16.10.13 - klo:12:15
Turun saaristoon, kaverin mökille haugee narraan. Cool
11  Yleinen keskustelu / Kalastusaiheiset kilpailut / Vs: RajuRosvo Arvauskisa. : 25.09.13 - klo:06:51
3,28
12  Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet / Muut kalastustarvikkeet / Vs: Digitaali vaa'at ja kalapuntarit : 09.09.13 - klo:14:36
Bergley pro 25kg jättää varmaankin tuloksen tauluu? jotta saa kirjata tuloksen rauhassa.
Kyllä se jättää ja sitten siinähän on ne muistilaput, mistä sen voi kans tarkistaa. Itellä tuo sama ja toiminut moitteitta Virnistää
13  Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet / Uistimet, perhot ja pilkit / Vs: Hauelle Värikäs vai Luomu? : 09.09.13 - klo:14:31
Oma ääni värikkäille!
14  Kalastusmuodot / Vetouistelu / Vs: Vapatelineistä... : 07.09.13 - klo:19:33
http://kalastus.hongkong.fi/fi/tarvikkeet/vetouistelutarvikkeet/patriot-prohold-vapateline/p/16980/
2x tuollasia. Toiminut ihan jees, ei moitteita :p
15  Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet / Siimat / Vs: Minkälaista siimaa käytät heittokalastuksessa?? : 07.09.13 - klo:19:18
Tällä hetkellä yleiskelalla Fireline exceed smoke 0,25mm ja jigi-kelassa 0,15 power pro.
Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 8