ETUSIVU
VIDEOT
KUVAT
KALAT
KALAPAIKAT
MÖKIT
UISTIMET
KESKUSTELU
KALASTAJAT
HAKU
VALINNAT
valmet
Kalat
Kalastusreissut
Profiili
Kalastuskuvat
Kalastusvideot
Viehepakki
Näytä kirjoitukset
Sivuja: [
1
]
2
1
Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet
/
Veneet, moottorit ja veneilytarvikkeet
/
Vs: Uisteluveneen parantelu
: 09.07.12 - klo:19:40
Voitko laittaa kuvia sisältä?
2
Kalastus alueet, kalapaikat ja vesistöt
/
Itä-Suomi
/
Kuusoja
: 14.07.10 - klo:20:30
Mitä olette saaneet ja onko vesi matalalla.
3
Kalastus alueet, kalapaikat ja vesistöt
/
Itä-Suomi
/
Jukajärvi
: 14.07.10 - klo:09:55
Oletteko kalastaneet?
4
Kalastus alueet, kalapaikat ja vesistöt
/
Oulun lääni
/
Vs: Kuhmon ontojärvi
: 17.09.09 - klo:19:48
mikko ootko kuhmolainen
5
Kalastus alueet, kalapaikat ja vesistöt
/
Oulun lääni
/
Vs: Kuhmon ontojärvi
: 06.08.09 - klo:11:20
Me saatiin uistelemall kuhia suurin oli jotain 2.5kg ja sitte tulu niitä 1kg.
6
Kalastusmuodot
/
Onginta
/
Taimenen onginta kutu aikana.
: 03.08.09 - klo:16:26
Mitä luuletteko että ottaa matoon.
EDIT: Yhdistetty toiseen vastaavaan aiheeseen.
7
Kalastus alueet, kalapaikat ja vesistöt
/
Oulun lääni
/
Kuhmon ontojärvi
: 02.08.09 - klo:16:16
oletteko kalastaneet.
8
Kalastus alueet, kalapaikat ja vesistöt
/
Oulun lääni
/
Kuhmon pajakka koski
: 02.08.09 - klo:16:16
Oletteko kalastaneet
9
Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet
/
Vaaput
/
HK varma uistimet
: 30.07.09 - klo:20:44
Onko kokemusta?
http://www.kalasaalis.com/uistimet/191/HK-Varma/
-EDIT url-osoite lisätty
10
Yleinen keskustelu
/
Vapaamuotoinen keskustelu
/
Ketkä asuu kuhmossa.
: 29.07.09 - klo:16:31
Ketkä teistä asuu kuhmossa.
11
Yleinen keskustelu
/
Yleistä keskustelua kalastuksesta
/
Vs: Mistä ostatte kalastustarvikkeet ja vieheet?
: 29.07.09 - klo:16:27
Motonet on ykkös paikka sieltä minä ainakin ostan.
12
Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet
/
Uistimet, perhot ja pilkit
/
Lempi vieheesi taimenelle.
: 28.07.09 - klo:20:56
Mikä on lempi viehe taimenelle.
13
Kalastus alueet, kalapaikat ja vesistöt
/
Itä-Suomi
/
Outokummun erä- ja luontokeskus
: 28.07.09 - klo:20:54
Oletteko joku käyny tuola kalastamassa jos olette niin mitä olette saaneet ja millä?
14
Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet
/
Uistimet, perhot ja pilkit
/
Vs: Mikä on hyvä kuha uistin...?
: 28.07.09 - klo:09:59
Olen saanut aika hyvin karikon vaapuilla
15
Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet
/
Vaaput
/
Vs: Jesse vaaput .VS. Rapala vaaput
: 27.07.09 - klo:08:22
Ehdottomasti jesse
Sivuja: [
1
]
2