|
6
|
Muut / Tee-Se-Itse / Vs: Itsetehdyt vaaput
|
: 02.06.14 - klo:11:24
|
|
Täällä aiemmin oli keskustelua spraymaaleilla maalaamisesta.Ainakin Mastonin maalit toimivat vallan hyvin ainakin lv-1 lakan kanssa.Itse olen saanut ihan siistiä jälkeä ja täällä eräs lohenkalastaja on maalannut satoja vaappuja yksinomaan spraymaaleilla.
|
|
|
|