Joo pitää kokeilla..En oo oikein pohjaongella koskilla kalastellut

Välillä tulee ihmeteltyä, miten tuollaisessa pienessä ferrariankoskessa voi olla kalaa, kun kirreistutusten aikaan on ukkoo rivissä niin paljon ettei sekaan sovi. Tai en tiedä mikä meininki on nykyään, mutta tuollaisia kokemuksia on muutaman vuoden takaa.