itse käytän kaikenlaisia lusikoita ja lippoja joihin kuuluvat: bete lotto, bete krokodile, calico cat, räsänen, professor, abun lipat ja lusikat, blue foxin vibrax siinä ne mitä ite käytän
itse kesällä lämpimällä säällä kalastelen pohjia myöden illalla kun on viileämpää niin en koita syvältä jigillä kuulemma saa hyvin mutta itellä on toiminu bomberit, jesset, rapalan magnumit ja tail dancerit
jaa a enpä tiedä mutta kaveri sanoo että kun se on sieltä päin kotosin niin aika paljon samoja vaappuja se on käyttäny hauille mitä muissakin keskusteluissa suositellaan mutta oma kohtaisia kokemuksia ei ole
eli olen ajatellut uuden vavan ostoa kalastelen kuhaa, haukea ja jonkin verran ahvenia hinta saisi olla alle sata euroa olen jo katsellut shakespearen pike specialist vapaa mutta haluan kuulla myös muita mielipiteitä