VALINNAT

Näytä kirjoitukset

Sivuja: [1] 2
1  Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet / Uistimet, perhot ja pilkit / Vs: Rapala kireitä siimoja boxi : 13.07.09 - klo:09:23
ostin heti ensinmäisen joka tuli ja on ollut mielestäni boxeista paras
2  Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet / Vaaput / Vs: Kosto vaaput : 13.07.09 - klo:09:15
mielestäni kun olin messuilla myös he sanoivat että niitä myytäisiin häijään urheiluliikkeessä
3  Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet / Lusikat / Vs: Rapala Minnow Spoon : 13.07.09 - klo:09:08
itellä järvellä toimii rainbow trout mitä ei ikävä kyllä saa enään kaupasta itse en ole löytänyt ainakaan
4  Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet / Uistimet, perhot ja pilkit / Vs: Mitä väriä kuhalle? : 13.07.09 - klo:09:06
itelä on toiminu ainoastaan rapalan barramagnumin red head vaikka on niitä jesse vaaappujakin koitettu eli sanoisin että red head olis paras
5  Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet / Uistimet, perhot ja pilkit / Vs: Apua uistimen valinnassa? : 13.07.09 - klo:09:02
itse käytän kaikenlaisia lusikoita ja lippoja joihin kuuluvat: bete lotto, bete krokodile, calico cat, räsänen, professor, abun lipat ja lusikat, blue foxin vibrax siinä ne mitä ite käytän
6  Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet / Vaaput / Vs: nils master invinciblen värin valinta : 12.07.09 - klo:21:55
meinaan ostaa 31 värityksellisen onko tuo väritys papukaija vai olenko ymmärtänyt väärin
7  Yleinen keskustelu / Yleistä keskustelua kalastuksesta / Vs: Kuhan kalastus : 11.07.09 - klo:20:23
itse kesällä lämpimällä säällä kalastelen pohjia myöden illalla kun on viileämpää niin en koita syvältä jigillä kuulemma saa hyvin mutta itellä on toiminu bomberit, jesset, rapalan magnumit ja tail dancerit
8  Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet / Uistimet, perhot ja pilkit / Vs: pakin perus uistimet : 11.07.09 - klo:20:19
räsäset, professorit, calico cat, abun lipoja ja lusikoita, rapalan minnow spoon, bete lotto ja monia muita Virnistää
9  Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet / Kelat, vavat ja siimat / abu specialist setti : 09.07.09 - klo:22:06
olen ajtellut ostaa tuollaisen setin http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=54-9032 mitä mieltä olette mielellään oma kohtaisia kokemuksia jos jollain on sellaisia

edit linkki abun sivuille: http://www.abugarcia-fishing.co.uk/product-abugarcia-1-2008-771-Combos_Spinning_Combos-Abu_Garcia_Specialist.html
10  Kalastusmuodot / Vetouistelu / Vs: suurin saamasi kala vetouistelussa : 03.07.09 - klo:23:49
isoin kalani uistelemalla on 3,3kg kuha uistin oli rapalan barramagnum väri on redhead
11  Kalastusmuodot / Vetouistelu / Vs: mitä kaloja uistelulla? : 03.07.09 - klo:23:44
viime vuonna venesjärveltä sain kymmenen litran ämpärin täydelta noin 200g ahvenia
12  Kalastusmuodot / Vetouistelu / Vs: Avokelat vedossa? : 03.07.09 - klo:23:40
kyllä minä ainakin aina kaytän avokelaa uistelussa normaaleilla vaapuilla ja lusikoilla eikä mitään ongelmia
13  Kalastus alueet, kalapaikat ja vesistöt / Länsi-Suomi / Vs: lappajärvi : 03.07.09 - klo:23:36
jaa a enpä tiedä mutta kaveri sanoo että kun se on sieltä päin kotosin niin aika paljon samoja vaappuja se on käyttäny hauille mitä muissakin keskusteluissa suositellaan mutta oma kohtaisia kokemuksia ei ole
14  Kalastusmuodot / Heittokalastus / Vs: Miten saa ahventa heittämällä? : 04.04.09 - klo:22:59
itse käytän blue foxin hot pepperiä väritys on joku musta jos on vihreitä pilkkuja
15  Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet / Kelat, vavat ja siimat / apua vavan ostossa : 03.04.09 - klo:18:23
eli olen ajatellut uuden vavan ostoa kalastelen kuhaa, haukea ja jonkin verran ahvenia hinta saisi olla alle sata euroa olen jo katsellut shakespearen pike specialist vapaa mutta haluan kuulla myös muita mielipiteitä
Sivuja: [1] 2