kerropas minkälainen vapa on kun meinasin itsekin ostaa mutta sitten silmään pisti strike pro pike contest.
Mulla ei ole mitään vertailukohtaa koska aloitin heittelyn vasta tänä syksynä mutta tuntuu ihan passelilta tuohon 20-60g painoluokkaan eikä mitään huomautettavaa muutenkaan ole löytynyt. On se kuitenkin niin jäykkä että alle 15g vieheille tuolla ei saa oikein mitään tuntumaa.






