Kiitos vaan jälleen. Pienempi tulos johtuu myöhään alkaneesta kilpailusta. 7,62kg oli minulla tämän talven todellinen top5 tulos, mutta jätin tietysti kisa-ajan ulkopuolella tulleet ilmoittamatta.
Hieman jäätiin viime talven tuloksesta. Oli aika haastava talvi kalan syöntien suhteen ja tyhjääkin tuli pyydettyä useampia päiviä. Ahkerasti käymällä kuitenkin osui ihan hyviä kaloja silloin tällöin. Ensi talvena jatketaan 2kg ahvenen metsästystä.