Viimeviikonloppuna tuli käytyä pyhäjoessa kokeilemassa rannalta josko se hauki jo söis. Keskellä kirkasta päivää oli parin tunnin ajan todella hyvä syönti ja useampia haukia tuli. Keskikoko oli aika suuri, kun olivat vissiin juuri olleet kutupuuhissa. 3-4KG kaloja tuli useampia ja yks tasan metrinen hauki. Kaikki laitoin takas kasvamaan. Tosiaan osa kaloista oli kutenut.
Tuosta haukikuninkuuskilpailusta (jos jotain vain kiinnostaa

), niin ainakin kaupan ilmoitustaulun mukaan ne järjestetään toukokuun viimeisen vkonlopun lauantaina.