Se että lippa ei ui saattaa johtua mahdollisesta perukkeestasi/lukostasi
samalla perukkeella bete lotto,calicocat ja mepsin lipat pelitti normaalisti,eli kyllä vika oli siinä jakki lipassa.joissain muissakin halvoissa lipoissa ollu kans pyörimis vaikeuksia,fladenin halppis lippauistimissa(sellanen bete loton tyyppinen) lippa kyllä pyörii mutta se uistin ui kylellään.









