Tuon takia esim. SM-onki 2007 on toimitsijat vahtimassa, että sääntöjen mukaan tapahtuu paikalta siirtyminen, elikkä vavat on kuljetuskunnossa. Koska Kimolan kanavalla paikansiirto tapahtuu yhdessä kohtaa voimalinjan alta. Tuolla Korian Erämessuilla yksi konkari kertoili, että Kimolan kanavalla, kun välillä käy, niin juuri voimalinjojen alla on sitä roskakalaa kasattu, ja paljon ongittu.
Tuosta pitäisi minusta enemmän näköjään ilmoittaa, että hiilikuituvapojen kanssa parempi olla heittelemättä tai onkia voimalinjan alla. kun näyttäisi, ettei ihmisillä ole infoa oikein asiasta ollut.






