VALINNAT

Näytä kirjoitukset

Sivuja: [1] 2 3 4 5
1  Kalastusmuodot / Vetouistelu / Vs: suurin ahven vetouistelemalla : 09.08.10 - klo:09:40
50g Ahven nappas bomberiin(kala oli saman kokonen kun vaappu Hymyilee leveästi)
2  Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet / Vaaput / Vs: rapala deep tail dancer : 03.08.10 - klo:10:43
Motonetissä vois olla Pyörittää silmiään
3  Yleinen keskustelu / Yleistä keskustelua kalastuksesta / Vs: Kun viimeksi olit kalastamassa,saitko mitään? : 22.07.10 - klo:09:27
Sain veto uistelulla yhden kuhan. Päästettiin se kun se oli vielä pieni.
4  Yleinen keskustelu / Vapaamuotoinen keskustelu / Vs: Kalavitsejä : 20.07.10 - klo:09:42
Miksi ville on suosittu kalastuskaveri?


-Hänellä on hyvä matikkapää. Hymyilee leveästi



5  Kalastusmuodot / Vetouistelu / Vs: mitä kaloja uistelulla? : 17.07.10 - klo:09:10
14 kuhaa

6 haukee

1 ahven(ittensä kokoseen vaappuun otti. Painoi 50g Hymyilee leveästi)
6  Kalastusmuodot / Onginta / Vs: Ongen Syötit : 15.07.10 - klo:22:36
Kaveri laitto särjen pyrstön koukkuun. Ja sai heti ahvenen (oli ihme Järkyttynyt)
7  Kalastusmuodot / Vetouistelu / Vs: suurin saamasi kala vetouistelussa : 15.07.10 - klo:10:06
10 KG KIISKI




Onko kuva kalasta  Pyörittää silmiään
8  Yleinen keskustelu / Vapaamuotoinen keskustelu / Vs: missä kalat ovat helteellä? : 12.07.10 - klo:17:07
Eikös se oo niin että se kuha just nousee pintaa kohti ...  Iskee silmää


Mielestäni kuha on pohjassa keski päivällä.Kuha nousee pintaan vasta illalla
9  Yleinen keskustelu / Yleistä keskustelua kalastuksesta / Vs: Kalan väsytys.. : 10.07.10 - klo:17:04
Ensiksi tietysti vastaisku. Sitten riippuen kalan koosta, jos on iso kala alan "pumppaamaan" sitä kohti itseäni. En pidä jarrua hirveän tiukalla, niin että kala juuri ja juuri saa siimaa. Jos pitää jarrua niin tiukalla ettei kala saa siima, on vaarana että siima menee poikki(riippuu siimasta).   


Ja jos kala on vähän kiinni niin kalan suu voi revetä. jos pitää jarrua kireellä
10  Yleinen keskustelu / Yleistä keskustelua kalastuksesta / Vs: Kun viimeksi olit kalastamassa,saitko mitään? : 10.07.10 - klo:10:43
Saatiin 7 kuhaa. Päästettiin kaikki pois koska oli alamittasii.
11  Kalastusmuodot / Heittokalastus / Vs: Mihin säyne ottaa? : 28.06.10 - klo:13:04
kyllä se ottaa myös bete lottoon
12  Yleinen keskustelu / Vapaamuotoinen keskustelu / Vs: Arvostele edellisen avatar! : 27.06.10 - klo:20:28
aika paha potku kyll on tossa kuvassa varmaan vähän kipee 8
13  Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet / Lipat / Vs: Kaikki Bete Lotosta : 25.06.10 - klo:14:49
mulla on 5kpl lottoja
 oon saanut
2kg hauen (ekallaheitolla Hymyilee)
ja kolme ahventa, en oo kauheesti kalastellut lotoilla
14  Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet / Lipat / Vs: Kaikki Bete Lotosta : 15.06.10 - klo:07:32
Mulla on  harmaa bete lotto,  niin sain kaverin laiturilta ekalla heitolla 2kilon hauen Järkyttynyt
15  Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet / Kelat, vavat ja siimat / Vs: kelan kampi??? : 14.06.10 - klo:10:58
Itsekkin vaikka olen oikeakätinen pidän kampea oikealla puolella haspelissa, en osaa juurikaan käyttää kelaa jossa kampi on vasemmalla  Hymyilee

sama mullakin aika outoo Järkyttynyt
Sivuja: [1] 2 3 4 5