VALINNAT

Näytä kirjoitukset

Sivuja: [1]
1  Kalastustiimit / Loimijoki fishing club / Vs: kilpailua pystyy? : 11.06.13 - klo:22:14
jepaa Hymyilee
2  Kalastustiimit / Loimijoki fishing club / kilpailua pystyy? : 06.06.13 - klo:21:49
no miten olis joka vuotinen kalastus skaba alkae heinä kuu alusta? loimijoessa tietty ja elokuun loppuu? Hymyilee
3  Kalastustiimit / Loimijoki fishing club / Vs: Loimijoki: Avovesikausi 2012 : 01.06.12 - klo:16:36
kireitä siimoja kaikille  Cool
4  Kalastustiimit / Loimijoki fishing club / Vs: Loimijoki: Avovesikausi 2012 : 29.05.12 - klo:19:18
joo siis kalakisasta alotetaanko heti kesäkuun alusta eli 1.6 ja vaikka heinäkuun loppuun eli 31.7 samat säännöt kuin viime vuonna kala hyväksytään kisaan jos siitä on kuva ja kalan vieressä kuvassa jotain johon sitä voi verrata esim. vaa an lukema kala pitää olla kalastettu loimijoesta suurimmasta lajin kalasta saa pisteen ja jolla on pisteitä eniten voittaa kilpailu alkaaa siis 1.6 ja loppuu 31.7
5  Kalastustiimit / Loimijoki fishing club / Vs: Loimijoki: Avovesikausi 2012 : 16.05.12 - klo:19:59
mitäs sitä sanottais jos sitä vaikka taas pidettäis kisa
6  Kalastustiimit / Loimijoki fishing club / Vs: Kalat kuolivat : 23.02.12 - klo:18:33
taas oli viime viikolla päässyt lipeää st1 tankista sitä oli päässyt aika vähän mut kuitenkin pitäs lopettaa koko paikka ennen ku koko loimijoki pilaantuu
7  Kalastustiimit / Loimijoki fishing club / Vs: Kalat kuolivat : 10.08.11 - klo:16:06
kontion mettä miehet siel näyttti oleva kun tunnen niistä ainaki osan
8  Kalastustiimit / Loimijoki fishing club / Vs: Kalat kuolivat : 10.08.11 - klo:16:04
lintu pajun kohtaalla näytti olevan porukkaa ja veneitä mun mielest olis hyvä esim haaveilla auttaa keräämään kaloja pois saatais ne enne kala kisoja kerättyä

en tiiä onko ne nii talkoot mut mun mielest olis hyvä jos kaikki jotka siinä vähänki kalastaa nii auttaa niiden keräämises
9  Kalastustiimit / Loimijoki fishing club / Vs: Kalat kuolivat : 10.08.11 - klo:15:43
kalojen keruu talkoot näytti olevan joella
10  Kalastustiimit / Loimijoki fishing club / Vs: Kalat kuolivat : 10.08.11 - klo:15:42
kattokaas forssan lehtee nii siinä kuvassa laatikossa on tosi iso hauki ja muita isoja särki kaloja loimijoesta kuolleeena löydettyjä kolmannella sivulla pieni kuva
11  Yleinen keskustelu / Yleistä keskustelua kalastuksesta / Vs: Oudoin saaliisi? : 26.05.11 - klo:14:44
isän kaveri oli hukannu rapumerran lähi rantaan no oltiin saunomassa ja ajattelin että voisi kokeilla uutta lippaa no sitten tarrasi rupesin huutamaan jo haavia kun tuntui niin isolta lopuksi huomasin saaneeni isän kaverin rapumerran
12  Kalastusmuodot / Heittokalastus / Vs: Kala oudoimmalla tyylillä. : 24.05.11 - klo:20:11
lähes juuri noin kävi kaverille pari tuntia pullalohi-istutuksen jälkeen. Kaveri sanoi, että nyt on taas kiinni. sitten huomasimme, että lippa oli jo selvästi ilmassa, kala vielä pinnan alla ja vieheen ja kalan välissä vierasta siimaa. Kaveri sai sitten kirjolohen, jolla oli pohjaonki leukapielessä kiinni.
perhana mun kalan hankinta keinoja kerrot täällä   Hymyilee
Sivuja: [1]