En oikein löytänyt tämän tyyppistä aihetta, joten tehdään uusi.
Eli aloin laittamaan vm. 1980 5hv Yamahaa ( tällainen
wanha ikiliikkuja.) Käy ja kukkuu pienen säätelyn ja kaasukahvan teon jälkeen. Tänään hain uudet öljyt ja oikeastaan vaihdoinkin jo. Mutta teinkö sen oikein?
Eli potkurin takana oli kaksi ruuvia josta ylemmässä lukee "oil level" niin pitääkö siitä laittaa ne uudet öljyt sisään, kunnes öljyä rupeaa valumaan siitä ulos?
Vaikka kaikenlaisia koneita olenkin purkanut niin prutkua en ennen tätä...
