Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Pyhtää, tuuskin kylä

(Luettu 1320 kertaa)
mikko66
*

0
Poissa


Profiili
« : 17.08.08 - klo:17:54 »

Hellurei,
ollaan lähdössä tuonne päin kalaan syyskuun puolella. Onko kellään tietoja minkälaista lusikkaa tai vaappua ja minkä väristä siellä pitäisi uittaa, jotta saataisiin saalistakin. Hymyilee (Hauki,Kuha.ahven)
-Mikko66-
-JoN-
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #1 : 17.08.08 - klo:18:34 »

Beten Lottoa kiinni vaan, sillä nousee!
Kirkkaalle vedelle papakaijan väriä suosittelen, tummemmalle vedelle harmahtavaa jossa kupari lippa.

-FlyFishing-
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines