Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Terve kaikille pitkän tauon jälkeen! ;)

(Luettu 2169 kertaa)
Mate
Vieras
« : 16.06.09 - klo:20:14 »

Elikkäs vuoden tauon jälkeen, tulen takaisin tänne kalafoorumille Hymyilee Nyt asiani koskisi, vanhan miehen antamasta 2xKelasta, että mikä olisi näiden arvo arviolta?


Ensimmäinen kela. Abu Ambasseur 5000, Uskoisin reilusti alle 70-luvulta. Hyvä kuntoinen, väri punainen


Toinen kela. Olympic Dolphin 631-LW, hyvä kuntoinen, alle 70-luvulta.

Tarkkailin netistä tietoa, mutta en löytänyt mitn hyödyllistä
Daiwa
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #1 : 16.06.09 - klo:21:20 »

Onko?

Olympic Dolphin 631-LW
http://www.kalastus.com/keskustelu/messages/42756/138909.html?1189993600


TEAM Tunturi
Mate
Vieras
« Vastaus #2 : 17.06.09 - klo:13:01 »



On parempi kuntoinen vain.
Jyssi
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #3 : 17.06.09 - klo:13:47 »

asiaaaa, mate teki combäkin  Virnistää

kesä, suomi iskelmä, tyyni-ilta, Kalastus ja nuotiolla tehdyt makkarat.
-"Mennään kalaan !"
Daiwa
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #4 : 17.06.09 - klo:14:01 »


On parempi kuntoinen vain.
Ok, eli parempi hinta kun tuossa.  Iskee silmää Onko tuohon 5000 ambassiin tarkempaa mallia tiedossa?
Tagit: Kalastus 
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines