Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Junkkarinjärvi, Ylöjärvi

(Luettu 3197 kertaa)
skfin
****

0
Poissa



Profiili
« : 23.09.09 - klo:16:37 »

Eli onko jollain kokemuksia tuosta Ylöjärven Junkkarinjärvestä. On siis ainoastaan talvikohde(1.12-30.4.) ja ainoastaan pilkintä sallittu. Paikassa ilmeisesti melko paljon kirjolohta, mutta pilkintää haittaa suuret hauet jotka vievät pilkit. Melko pieni järvi näyttäisi olevan. Syvyyskarttoja ei siis tietenkään ole tjms. Onko siellä joku erikoisen hyvä paikka jossa kannattaisi pilkkiä? Vai onko koko järvi pohjanmuodoiltaan suht neutraali?

Melko kallis tuo lupa näyttäisi olevan, 10€/vrk... Ja ei edes alennuksia alle 16-vuotialle  Vihainen

Älä hätäile Hymyilee | skfin @ Quakenet, Freenode, IRCnet
skfin
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #1 : 08.11.09 - klo:12:04 »

Tällästä tietoa sain toisilta foorumeilta
Lainaus käyttäjältä: kalastus.com
Junkkarissa on avajaiset 1.12 Kalana hauki, ahven,siika ja istukkaina kirjolohi ellei seura ole toisin päättänyt.
Junkkari sijaitsee tarkalleen Parkkuussa(n.6km Kurusta Treelle päin) eikä Länsi-Teiskossa. Luvan myyjinä toimii mainitut henkilöt/paikat.
Tarkempia tietoja saa Parkkuun kalastus seuralta.

Tarkkaavaisuutta Junkkarissa liikkuessa tarvitaan, uveavantoja yllättävän paljon!

Vieheinä avajaisissa kaikki käy kunhan on aktiivinen, mutta myöhemmin kannattaa vaihtaa mormuska/morri hommiin.
skfin
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #2 : 19.12.09 - klo:16:12 »

Eli Junkkarin kalastustoiminnasta vastaavalta olen saanut seuraavia tietoja: Junkkarilla saa käyttää kahta ootto-onkea ja yhtä vapaa kädessä. Lähtörannassa oltava varovainen jäillä. Junkkarille istuettu ennen kauden avaamista 250kg kirjolohta. Kuhamaa.fi-sivustolta pikkujärvet osasta löytyy tietoa lupamaksujen maksamisesta, tilinumero vahvistettu oikeaksi(kuitti toimii lupana).
Tagit: Junkkarinjärvi Ylöjärvi Kuru Poikelus Kirjolohi Pilkintä 
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines