Sivuja: 1 [2]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Jotain muuta kuin kalaa uistellessa?

(Luettu 4071 kertaa)
Pjuude
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #15 : 31.08.09 - klo:19:28 »

Haukia on tullut aivan liikaa  Iskee silmää en siis laske niitä kaloiksi  Hymyilee leveästi
Mäski
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #16 : 01.09.09 - klo:20:40 »

No enpä mitään erikoista paljon levää,risuja ja kantoja. Paitsi yhden haulikon hylsyn sain kerran lotolla Hymyilee leveästi.

Team Tunturi
aksu97
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #17 : 02.09.09 - klo:16:24 »

Onhan sitä tullut pari näkinkenkää, kuva ja paljon muuta Hymyilee leveästi

Hiljaa. Kohta se tulee...
Träppi
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #18 : 13.09.09 - klo:10:10 »

simpukoita ja kumisaapas  Hymyilee leveästi
Jere98
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #19 : 14.09.09 - klo:13:55 »

oudoin on ehkä sellane lippu joka kierretään pesäpallo-kentällä kun ollan tulos kolmos pesältä kotia paino aika paljon Hymyilee Hymyilee Pyörittää silmiään
Tagit: Siima  uistelu  Uistin  vapa 
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines