Sivuja: 1 ... 9 10 11 12 [13]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Yleistä keskustelua

(Luettu 58325 kertaa)
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #180 : 05.08.11 - klo:09:38 »

Vasemman puolinen? Sittenhän se on hyvä, mutta ei ehkä vetouisteluun.. Ootko yleensä yksin?

Keski-Suomen Kalastajat 2011!
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #181 : 05.08.11 - klo:10:16 »

Emmää tolla saa yksin varmaan ees ajella. Kuitenkin 60 heppanen moottori. Joo se vasen.

Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #182 : 05.08.11 - klo:10:22 »

Siis meetkö sä yksin vai isän kanssa tai jonkun?
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #183 : 05.08.11 - klo:11:06 »

Siis meetkö sä yksin vai isän kanssa tai jonkun?
Isän yleensä aina.
Lapamato
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #184 : 20.08.11 - klo:14:38 »

Emmää tolla saa yksin varmaan ees ajella. Kuitenkin 60 heppanen moottori. Joo se vasen.
Sori, että ängen teidän tsätteihin, mutta lain mukaan saisit tietääkseni ajaa sitä, koska olet yli 15 vuotias
Sivuja: 1 ... 9 10 11 12 [13]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines