Sivuja: 1 2 3 4 5 [6]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Mikä on hyvä kuha uistin...?

(Luettu 38393 kertaa)
larza7777
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #75 : 26.07.10 - klo:13:59 »

perjantaina kuha 4.55kg tuli bomber 25a:lla, väri sininen selkä ja kirkas vatsa/kylki.
ZimppA95
Vieras
« Vastaus #76 : 26.07.10 - klo:14:03 »

Perza P13 loistava aika matalassa vedessä...
K_jp
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #77 : 26.07.10 - klo:15:16 »

Mites tonne päijänteen suuntaan? Huh
Kuusinen
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #78 : 25.10.10 - klo:11:59 »

Auringonlaskun aikaan sameahkossa vedessä on kuhaa tullut keltaisella, punavatsaisella ja mustapilkullisella jessellä.

Onkiva rovasti, joka onki varovasti on kiva rovasti.
köntsä
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #79 : 25.10.10 - klo:12:25 »

Tuossa heinäkuun paikkeillas toimi muuten valkoinen, mutta vaapun "turvasta" hieman punainen. Toinen toimiva oli myös ahvenväritys, jolla tuli 1kg kuha. Virnistää Ja nuohan toimivat siis klo 9. eteenpäin illalla. Iskee silmää Mutta kokeilun arvoinen voi olla myös jokin pilkullinen "papukaijaväritys".

Katohan kun on hyvän kokonen!
Pirkanmaan Kalakamut 2012
NonProkalastaja
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #80 : 25.10.10 - klo:14:04 »

Yhden kuhan olen eläissäni saanut, sininen bomber kannattaa olla. Kalastaa sekä kuhaa että haukea, varsinkin kun samanlaisilla vaapuilla vedettiin silläkin kalastusleirillä useampi kuha ja paljon haukia  Iskee silmää

EDIT. Niin siis se sininen bomberi on minun suositus kuhalle.

-"...ja TAASKO se uistin on puussa?!?"
baakel
Vieras
« Vastaus #81 : 25.10.10 - klo:14:45 »

Ite oon vetouistellut kuhaa loppukesästä. Parhaiten söi kymmenen jälkeen illalla. Toki päivällä nousi kuhaa syvältä.
Kuhia olen saanut keltasella, ahvenvärillä ja muikulla. Vaapun olisi hyvä olla hoikka ja pituutta
ehkä 12cm tai enemmän.

Niin ja Rapala shad rap kuhaväri on myös toiminut aikaisemmin kesällä Pyörittää silmiään
Dinotaunus
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #82 : 29.10.10 - klo:22:56 »

En tiä päijänteen suuntaan, mutta mukava lukee, ku jokaisella on joko Jesse, Perza, Bomberi, Merimetso, Rapala tai nilsu...

Kalamiehet HYVÄNENAIKA, se on otti viehe, minkä kalamies ottaa käteensä ja laittaa siiman päähän!!!

Mutta sekin on juuri kuka on mitäkin uittanu, ja missäpäin maailmaa... Jossakin joku uittaa Merimetsoo, joku uittaa nilsua ja joku jessee... Pointti se, että mitä kukin on eniten uittanut, sillä yleisimmin kalaa tullut (=Luotto tullut siihen vieheeseen...) Itse eniten uitan Merimetsoa, vaikka maksaa, Salmoo, ja jonkinverran ylöjärveläistä Feniks vaappua... Mutta pakista kyllä löytyy Rapalasta lähtien...

Kyllä, minä harrastan tämmöistä äärimmäisen kuoleman halveksuvaa viehe urheilua, nimittäin kalastusta...
Ahven 2 kg
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #83 : 31.10.10 - klo:18:17 »

Sinistä suosittelen.
Siihen ainakin on napannut.

Keski-Suomen Kalastajat 2011!
mikael
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #84 : 01.03.11 - klo:21:25 »

Sinistä suosittelen.
Siihen ainakin on napannut.
Joo tuommonen kuhan värinen (sininen, musta, violetti) ja sitten keltanen ovat toimineet parhaiten kuhaa vetäessä. Hautaperän tekojärvellä tuota olen yleensä kalastellut. Hymyilee

Lapamato
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #85 : 02.03.11 - klo:20:32 »

(neon)vihreä-valkoinen toimii, violetti on myös hyvä kuhaväri.
esteri123
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #86 : 03.03.11 - klo:10:21 »

Keväällä toimii salakan tai särjen väriset uistimet, mutta syksymällä on toiminut kellertävät ja vihertävät uistimet.
mikael
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #87 : 03.03.11 - klo:16:29 »

Eipä tuo väri pelkästä kuhasta johdu vaan taas vedestä, sen väristä jne. Ois varmaan parempi laittaa vaikka vesistö tai veden väri vastaukseen mukaan. Hymyilee
mikael
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #88 : 07.03.11 - klo:17:45 »

No, se luotto on tullut muutaman viime vuoden aikana Rapalan Husky jerkeihin ja Jesseihin, molemmathan on tunnettuja kuhavieheitä, mutta myös omassa vavassa toiminut. Hymyilee
Sivuja: 1 2 3 4 5 [6]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines