ETUSIVU
VIDEOT
KUVAT
KALAT
KALAPAIKAT
MÖKIT
UISTIMET
KESKUSTELU
KALASTAJAT
HAKU
Keskustelu
Ohjeet
Kalenteri
Kalastus keskustelu
Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet
Uistimet, perhot ja pilkit
Mikä on hyvä kuha uistin...?
Sivuja:
1
2
3
4
5
[
6
]
Siirry alas
Tulostusversio
Mikä on hyvä kuha uistin...?
(Luettu 38393 kertaa)
larza7777
0
Poissa
Vs: Mikä on hyvä kuha uistin...?
«
Vastaus #75 :
26.07.10 - klo:13:59 »
perjantaina kuha 4.55kg tuli bomber 25a:lla, väri sininen selkä ja kirkas vatsa/kylki.
ZimppA95
Vieras
Vs: Mikä on hyvä kuha uistin...?
«
Vastaus #76 :
26.07.10 - klo:14:03 »
Perza P13 loistava aika matalassa vedessä...
K_jp
0
Poissa
Vs: Mikä on hyvä kuha uistin...?
«
Vastaus #77 :
26.07.10 - klo:15:16 »
Mites tonne päijänteen suuntaan?
Kuusinen
0
Poissa
Vs: Mitä väriä kuhalle?
«
Vastaus #78 :
25.10.10 - klo:11:59 »
Auringonlaskun aikaan sameahkossa vedessä on kuhaa tullut keltaisella, punavatsaisella ja mustapilkullisella jessellä.
Onkiva rovasti, joka onki varovasti on kiva rovasti.
köntsä
0
Poissa
Vs: Mitä väriä kuhalle?
«
Vastaus #79 :
25.10.10 - klo:12:25 »
Tuossa heinäkuun paikkeillas toimi muuten valkoinen, mutta vaapun "turvasta" hieman punainen. Toinen toimiva oli myös ahvenväritys, jolla tuli 1kg kuha.
Ja nuohan toimivat siis klo 9. eteenpäin illalla.
Mutta kokeilun arvoinen voi olla myös jokin pilkullinen "papukaijaväritys".
Katohan kun on hyvän kokonen!
Pirkanmaan Kalakamut 2012
NonProkalastaja
0
Poissa
Vs: Mitä väriä kuhalle?
«
Vastaus #80 :
25.10.10 - klo:14:04 »
Yhden kuhan olen eläissäni saanut, sininen bomber kannattaa olla. Kalastaa sekä kuhaa että haukea, varsinkin kun samanlaisilla vaapuilla vedettiin silläkin kalastusleirillä useampi kuha ja paljon haukia
EDIT. Niin siis se sininen bomberi on minun suositus kuhalle.
-"...ja TAASKO se uistin on puussa?!?"
baakel
Vieras
Vs: Mitä väriä kuhalle?
«
Vastaus #81 :
25.10.10 - klo:14:45 »
Ite oon vetouistellut kuhaa loppukesästä. Parhaiten söi kymmenen jälkeen illalla. Toki päivällä nousi kuhaa syvältä.
Kuhia olen saanut
keltasella
, ahvenvärillä ja muikulla. Vaapun olisi hyvä olla hoikka ja pituutta
ehkä 12cm tai enemmän.
Niin ja Rapala shad rap kuhaväri on myös toiminut aikaisemmin kesällä
Dinotaunus
0
Poissa
Vs: Mikä on hyvä kuha uistin...?
«
Vastaus #82 :
29.10.10 - klo:22:56 »
En tiä päijänteen suuntaan, mutta mukava lukee, ku jokaisella on joko Jesse, Perza, Bomberi, Merimetso, Rapala tai nilsu...
Kalamiehet HYVÄNENAIKA, se on otti viehe, minkä kalamies ottaa käteensä ja laittaa siiman päähän!!!
Mutta sekin on juuri kuka on mitäkin uittanu, ja missäpäin maailmaa... Jossakin joku uittaa Merimetsoo, joku uittaa nilsua ja joku jessee... Pointti se, että mitä kukin on eniten uittanut, sillä yleisimmin kalaa tullut (=Luotto tullut siihen vieheeseen...) Itse eniten uitan Merimetsoa, vaikka maksaa, Salmoo, ja jonkinverran ylöjärveläistä Feniks vaappua... Mutta pakista kyllä löytyy Rapalasta lähtien...
Kyllä, minä harrastan tämmöistä äärimmäisen kuoleman halveksuvaa viehe urheilua, nimittäin kalastusta...
Ahven 2 kg
0
Poissa
Vs: Mitä väriä kuhalle?
«
Vastaus #83 :
31.10.10 - klo:18:17 »
Sinistä suosittelen.
Siihen ainakin on napannut.
Keski-Suomen Kalastajat 2011!
mikael
0
Poissa
Vs: Mitä väriä kuhalle?
«
Vastaus #84 :
01.03.11 - klo:21:25 »
Lainaus käyttäjältä: Ahven 2 kg - 31.10.10 - klo:18:17
Sinistä suosittelen.
Siihen ainakin on napannut.
Joo tuommonen kuhan värinen (sininen, musta, violetti) ja sitten keltanen ovat toimineet parhaiten kuhaa vetäessä. Hautaperän tekojärvellä tuota olen yleensä kalastellut.
Heinola Fishing Team.
Lapamato
0
Poissa
Vs: Mitä väriä kuhalle?
«
Vastaus #85 :
02.03.11 - klo:20:32 »
(neon)vihreä-valkoinen toimii, violetti on myös hyvä kuhaväri.
esteri123
0
Poissa
Vs: Mitä väriä kuhalle?
«
Vastaus #86 :
03.03.11 - klo:10:21 »
Keväällä toimii salakan tai särjen väriset uistimet, mutta syksymällä on toiminut kellertävät ja vihertävät uistimet.
mikael
0
Poissa
Vs: Mitä väriä kuhalle?
«
Vastaus #87 :
03.03.11 - klo:16:29 »
Eipä tuo väri pelkästä kuhasta johdu vaan taas vedestä, sen väristä jne. Ois varmaan parempi laittaa vaikka vesistö tai veden väri vastaukseen mukaan.
mikael
0
Poissa
Vs: Mikä on hyvä kuha uistin...?
«
Vastaus #88 :
07.03.11 - klo:17:45 »
No, se luotto on tullut muutaman viime vuoden aikana Rapalan Husky jerkeihin ja Jesseihin, molemmathan on tunnettuja kuhavieheitä, mutta myös omassa vavassa toiminut.
Sivuja:
1
2
3
4
5
[
6
]
Siirry ylös
Tulostusversio
Siirry:
Ole hyvä ja valitse kohde:
-----------------------------
Yleinen keskustelu
-----------------------------
=> Yleistä keskustelua kalastuksesta
=> Vapaamuotoinen keskustelu
=> Kalastusaiheiset kilpailut
=> Ylläpito
-----------------------------
Kalastusmuodot
-----------------------------
=> Heittokalastus
=> Vetouistelu
=> Perhokalastus
=> Pilkintä
=> Pyydyskalastus
=> Onginta
=> Muut kalastusmuodot
-----------------------------
Kalastusvälineet ja kalastustarvikkeet
-----------------------------
=> Kelat, vavat ja siimat
===> Haspelit eli avokelat
===> Hyrräkelat ja umpikelat
===> Perhokelat
===> Haspelivavat
===> Hyrrävavat
===> Perhovavat ja perhosetit
===> Siimat
=> Uistimet, perhot ja pilkit
===> Vaaput
===> Lusikat
===> Lipat
===> Jerkit
===> Jigit
===> Perhot
===> Pilkit
=> Veneet, moottorit ja veneilytarvikkeet
=> Muut kalastustarvikkeet
-----------------------------
Kalastus alueet, kalapaikat ja vesistöt
-----------------------------
=> Lappi
=> Oulun lääni
=> Länsi-Suomi
=> Keski-Suomi
=> Itä-Suomi
=> Etelä-Suomi
=> Ulkomaat
-----------------------------
Kalastustiimit
-----------------------------
=> Tiimien keskustelualueet
===> Pohjolan-perhokalastajat
===> Team FisKarNa
===> Kuusamo Pro-Sport Fishing Team
===> Team JyPy-[FIN]
===> Hullut
===> Kivijärven Kalastajat
===> Serkkupoika kalastus
===> MKK
===> Jänkhäkoirat
===> Tormentor
===> Team Odin
===> Juha
===> Kalastuskolmio
===> Korpi
===> Etelä-karjalan kalatusteam
===> Team-> kainuun eräjormat HH
===> Team Äänekoski
===> Team Länä
===> Iikluuvin IFK
===> Huru-Ukot
===> Särkilahden Lahnat
===> Team Siimasotku
===> Team JVC
===> Erä Jorma Puukot
===> Puukko joket
===> Pullukat kalastajat
===> Kalajätkät
===> Fishing team
===> Fishing Team Luumäki
===> AJ Vetomiehet
===> Satakunnan kalaveikot
===> Team Finland
===> Countryfishers
===> Team RäiVapa
===> Team pöljäilijä kalastajat
===> Suomen perhokalastajat
===> Tampereen saalistajat
===> -LappijaWaappu-
===> Team Räpellys
===> Lakakelaajat
===> Löysiä siimoja
===> Salmon Finland
===> Loimijoki fishing club
===> Litsa Fishing
===> Jyväskylän Kalastus
===> Laju
===> Pro Hauki 99
===> Kristiinan kalamiehet
===> Vapaveikot
===> TePe
===> Taimen Super 99
===> Keski-Suomen Kalastajat
===> Heinola Fishing Team
===> Team UrbanFishing
===> Hollolan and lahden kalastajat
===> Hollola,s and lahti,s fishers team
===> Heinolan Luupäät
===> Hauki-miehet
===> Hauki-miehet69
===> Ahven-hauki
===> Predator
===> Niinisalo Pro Fishing NPF
===> Nyt Nappaa Piste Com
===> Rapula
===> Kalakamut
===> Toinen Halpa
===> Uudenkaupungin harppuunakalastajat
===> Pietarsaaren kalastajat
===> Alavus fishing team
===> Team Silakka
===> Team Hazardi
===> Vieheiden tekijät
===> Juku-vieheet
===> Suomalaiset Eränkäviät
===> Team-PadonKeisarit
===> Finland Fishers
===> Kotasen koskikalastajat
===> Palokan Isot Kalat Oy
===> Team Haukimiehet
===> Mursu Kalastajat
===> UrpoErämies Productions
===> Blue_Tm_fishers
===> AntiBite
===> Savon Saalistajat
===> Monitoimi kalastajat
===> Team Radansuu
===> Ramopunks
===> :KH-Tiimi:
===> Puolenhehtaarin metsä
===> KalaKopla
===> FC Hauki
===> Seinäjoen kalastajat
===> Muhoksen kalastajat
===> Youngmanfisherman
===> Luoto fishing croup
===> PRO GEAR
===> Tampereen kalastajat
===> Hämeenlinnan kala miehet
===> Kalamiehet 1000
===> team jiggarit
===> TeamLottaBete (TLB)
===> Pari kalastajaa
===> Suurkalastajat
===> Huom häkä
===> Jutin Jerzkan fisuretket
-----------------------------
Muut
-----------------------------
=> Kalastusartikkelit
=> Myydään
=> Ostetaan
=> Mainosilmoitukset
=> Tee-Se-Itse
=> Kalenteri
=> Testiosio
Ladataan...