Sivuja: 1 2 [3]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Kajakkikalastus

(Luettu 22047 kertaa)
Rapture
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #30 : 25.01.12 - klo:00:54 »

Tarkoitus olisi nyt talvella ostaa SOT, mites tuo ride on toiminut? oli tullut uusi 115 malli joka kyllä kiinnostaisi toisena vaihtoehtona Tarpon 120, saas nähä mihin päädyn.

"Born to fish, forced to work"
Satunnaiskalastaja
****

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #31 : 09.09.14 - klo:10:26 »

Kajakkikalastuksen vapasarjan ennätys - puolen tonnin holkeri:

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vastnytt/joel-drog-upp-jattefisk
Sivuja: 1 2 [3]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines