Olin kerran uimassa läheisellä järvellä
ja siinnä sukellellessa löysin kumman esineen pohjasta.
Tunnustelin sitä jaloilla ja äkkäsin sen virveliksi!
se oli sellanen DAMIN avo kela ja siinnä oli saman valmistajan poikki mennyt vapa.
Siinnä perukkeessa oli vielä kiinni sellanen moottoriöljyn värinen jigi
johon oli jollain lveellä ängetty sellanen meppsin hauki lippa.
Siitä se varmaan lähti eli olin sillon 8 vuotias.
Harmi vain että tuo jigi viritelmä lensi järveen

Joo elikkä olen kalastellut kolme vuotta aktiivisesti eli olen nyt 11 vuotias.
Siinnä aikana on mennyt kolme viriveliä...

Olen kyllä ollut sitä ennenkin kalalla, mutta enimmäkseen muummolan rannasta mato- onkimalla.
Tollanen stoori....