Äänestys
Kysymys: kalaan yksin vai porukassa
yksin
1-2 kaveria
3-5 kaveria
isommalla porukalla

Sivuja: 1 2 3 [4]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Kalaan yksin vai porukassa

(Luettu 13196 kertaa)
KABANOSSI
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #45 : 10.09.13 - klo:01:07 »

V*tuttaa välillä kun nykyään pitää kilpailla joka asiassa...
Enemmän kuin samaa mieltä!
jv7
Vieras
« Vastaus #46 : 10.09.13 - klo:06:28 »

yleensä yksin mutta kyllähän se mukavampi on yhen kaverin kans käyä. Se kaksi on aika lailla rajamailla että tuleeko siitä sitten mittää.
Christian
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #47 : 10.09.13 - klo:08:17 »

Itselleni kalastus on keskeisesti hiljaista rauhoittumista luonnossa. Vastapainoa stressaavalle työlle täynä kokouksia yms. vuorovaikutusta ihmisten kanssa, sekä myös vastapainoa perhe-elämälle pienten lasten kanssa. Kalastamaan menen aivan mielusti yksinään. Tämä ei tarkoita sitä, että eikö joskus ole kiva mennä porukalla kalastamaan, mutta se on enemmän sitten sosiaalinen tilaisuus kuin kalastuskeikka.

"Jumalat eivät ota ihmisen lasketusta elinajasta niitä tunteja, jotka on omistettu kalastukselle" (Babylonialainen kirjoitus v. 2000ekr)
Sivuja: 1 2 3 [4]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines