Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Jokos polttelee

(Luettu 1007 kertaa)
stento-z
****

0
Poissa



Profiili
« : 20.09.09 - klo:12:31 »

Tuleva taimen kausi itse hommasin vähän isomman veneen ettei aina tarvitse olla niin tarkkana tuulista vaikka ei sitä vieläkään mennä kovilla tuulilla merille



EDIT: Vähän tuota otsikkoa korjasin


* Timola 490r 002.jpg (6.24 kilotavua, 218x163 - tarkasteltu 316 kertaa.)
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines