Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Turun saariston jäätilanne

(Luettu 6584 kertaa)
mpike
**

0
Poissa



Profiili
« : 19.12.09 - klo:17:17 »

Tänne voi kirjoitella jäätilanteesta MERELLÄ!  Cool



Siirretty toiselle alueelle.
Eris
Vieras
« Vastaus #1 : 19.12.09 - klo:17:35 »

jaahas tää on ihan hyvä topicci. Hymyilee Enpä oo käyny merellä katsomassa, tänään tosin pilkkikausi avattiin järvellä. Taitaa tammikuun puolelle mennä ennen ku merelle pääsee pilkille... Taitaa tosin jo matalat lahdet olla kohtuullisessa jäässä?
mpike
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #2 : 19.12.09 - klo:17:44 »

Tuliko järveltä mainitsemisen arvosta?  Hymyilee leveästi Oon kyllä jo kuullu et ihmiset ois käyny muutamii päivii pilkillä lähilahdilla. Maskun,  Naantalin, Rymättylän ja Paraisten alueet kiinnostaisi eniten.  Huh Hymyilee
Eris
Vieras
« Vastaus #3 : 19.12.09 - klo:19:02 »

Tuliko järveltä mainitsemisen arvosta?  Hymyilee leveästi Oon kyllä jo kuullu et ihmiset ois käyny muutamii päivii pilkillä lähilahdilla. Maskun,  Naantalin, Rymättylän ja Paraisten alueet kiinnostaisi eniten.  Huh Hymyilee

Ei niin mitään tullut, pari kovaa tärppiä kyllä Hymyilee leveästi Jäi pilkkireissu vähän lyhyeksi kun kävästiin vaan ihan kokeilumielessä, maanantaina sitte pidempi reissu. Merelle ehkä tossa tammikuun puolella, varsinkin Piikkiön kuuluisille kuhapaikoille. Mites ootko ajatellu tuota Ruissalon hotellin viereistä lahtea? En tiedä millanen paikka on... Naantalissa on myös varmasti hyviä paikkoja, varsinkin kuhamielessä. Katos tuosta -> http://www.sportfishingmagazine.fi/fin/saaristomeri/artikkelit/2002/kuha_paikat.htm
mpike
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #4 : 20.12.09 - klo:01:55 »

Ei niin mitään tullut, pari kovaa tärppiä kyllä Hymyilee leveästi Jäi pilkkireissu vähän lyhyeksi kun kävästiin vaan ihan kokeilumielessä, maanantaina sitte pidempi reissu. Merelle ehkä tossa tammikuun puolella, varsinkin Piikkiön kuuluisille kuhapaikoille. Mites ootko ajatellu tuota Ruissalon hotellin viereistä lahtea? En tiedä millanen paikka on... Naantalissa on myös varmasti hyviä paikkoja, varsinkin kuhamielessä. Katos tuosta -> http://www.sportfishingmagazine.fi/fin/saaristomeri/artikkelit/2002/kuha_paikat.htm
En oo kans kuullu oikee noista Ruissalon paikoista. Maskun ja Naantalin suojaisat lahdet on nyt ensimmäisiä merikohteita, sen jälkeen aukeammille ja syvemmile paikoille etsimään isoja ahvenia.  Hymyilee. Hauen pilkintään olis tarkotus kans tutustuu tänä talven.
mpike
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #5 : 27.12.09 - klo:15:12 »

Merimaskun särkän venelaitureiden puolella jäätä jo reilusti 10cm.
Eris
Vieras
« Vastaus #6 : 27.12.09 - klo:15:33 »

Merimaskun särkän venelaitureiden puolella jäätä jo reilusti 10cm.

Ootko jo merellä käyny pilkillä?
mpike
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #7 : 27.12.09 - klo:20:55 »

Ootko jo merellä käyny pilkillä?

Juu, kolme päivää siällä kävin.  Kuhaa saivat vanhemmat ukot, ite keskityin ahveniin.  Iskee silmää
Tagit: Turun.saaristo Naantali Rymättylä Jää Tilanne Jään Paksuus 
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines