Tuliko järveltä mainitsemisen arvosta?

Oon kyllä jo kuullu et ihmiset ois käyny muutamii päivii pilkillä lähilahdilla. Maskun, Naantalin, Rymättylän ja Paraisten alueet kiinnostaisi eniten.

Ei niin mitään tullut, pari kovaa tärppiä kyllä

Jäi pilkkireissu vähän lyhyeksi kun kävästiin vaan ihan kokeilumielessä, maanantaina sitte pidempi reissu. Merelle ehkä tossa tammikuun puolella, varsinkin Piikkiön kuuluisille kuhapaikoille. Mites ootko ajatellu tuota Ruissalon hotellin viereistä lahtea? En tiedä millanen paikka on... Naantalissa on myös varmasti hyviä paikkoja, varsinkin kuhamielessä. Katos tuosta ->
http://www.sportfishingmagazine.fi/fin/saaristomeri/artikkelit/2002/kuha_paikat.htm