Äänestys
Kysymys: Mitä vihaat eniten kalareissuilla
Uistin jää puuhun - 18 (11.5%)
Iso kala karkaa - 61 (38.9%)
Uistin jää kaislaan/muuhun kasviin - 8 (5.1%)
vapa/siima katkeaa - 38 (24.2%)
Saalista ei tule - 10 (6.4%)
sään kenkkuilu - 14 (8.9%)
joku muu, mikä? - 8 (5.1%)
Äänestäjiä yhteensä: 83

Sivuja: 1 2 [3]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Äänestys: Pahinta kalastuksessa

(Luettu 10538 kertaa)
Tricky
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #30 : 16.03.11 - klo:13:40 »

Muijan kiukuttelu puhelimessa kuinka pitäs kotonakin olla Iskee silmää

"Se mikä on hartsia vahvistaa."
Sakke98
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #31 : 20.03.11 - klo:18:52 »

Ei ainakaan ison karkuuttaminen. Yleensä jos näin kä niin into vain kasvaa kun huomaan että oho täälläkin on kalaa. Pusu
kupoliin otti eniten mm. kun isä jätti parhaan uistimen merellä pohjaan.  Vihainen Vihainen

Edit (TuMi): Turhat hymiöt poistettu

-EI V**** TAAS JÄI POHJAAN!!!
Kim Nikolskij
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #32 : 20.03.11 - klo:19:52 »

Se harmittaa jos ostaa jonkun vavan ja se katkeaa heti sen takia ite ostan vähän kalliimpia tavaroita kuin ostan halpoja jotka hajoo. Iskee silmää

Nyt on kiinni. Ja on iso ....
Sivuja: 1 2 [3]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines