Kyllä tuo minun kaltaiselle harrastelijalle käy oikein hyvin, setin ruiskun pidän vara-kamppeena kun parempikin on olemassa.
Tämä vaappu on kokonaan maalattu tuolla setillä (sekä kynäruiskulla, että kompressorilla) ja Dekan maaleilla:
http://www.kalasaalis.com/kuva/12466/ 
...kuten jo aiemmin sanoin yllätyin positiivisesti tuosta paketista. Ylätäyttösillä vehkeillä se on pelannut oikein hyvin, alakautta toimivia en ole kokeillut eli siihen en sano mitään. Paketin oma kynä ei mikään maailman tarkin laite ole, mutta kyllä silläkin ihan ok jälkeä saa - tarkempaa kuin spraypurkeilla.
