Sivuja: 1 [2]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Välineet vieheiden tekoon

(Luettu 17227 kertaa)
jkt
Vieras
« Vastaus #15 : 05.03.13 - klo:18:27 »


SP-Elektroniikka on alunperin nimensä mukaan ollut elektroniikkaliike, joka on sittemmin laajentanut toimintaansa ensin soitintarvikkeiden myyntiin ja muutama vuosi sitten tuli kalavehkeetkin. Verkkokaupan kautta en ole itse tuolta mitään ostanut, kun samalla kylällä asun, mutta uskoisin että hyvinkin toimivat toimitukset on. Ainakin kivijalkamyymälän palvelu on ollut hyvää.
jkt
Vieras
« Vastaus #16 : 05.03.13 - klo:20:39 »

Alkavalle vaappunikkarille edullinen kompressori-/kynäruiskupaketti:

http://kauppa.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=75-1930

...itse ostin tuon tamineen lähinnä huumorimielessä kun tuo kompressori kiinnosti. Kerrostalossa asuvana ei jaksa auton renkaita kantaa huoneistoon saati hankkia kovin isoa mekkalaa pitävää kompressoria päpättämään huoneen nurkkaan ni kokeilin tuota. Yllätyin vähän kun paketti oikeasti toimi. Ruiskuhan ei nyt mikään super kampe ole, mutta on sillä tullut muutama vaappu maalattua ihan  onnistuneesti.

Paineet ovat täysin riittävät ainakin Dekan vesiohenteisten kanssa ja itse kompressori juuri sitä mitä hainkin, riittävän hiljainen ja pienikokoinen kerrostalossa asuvalle vaappunikkarille.
krisu
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #17 : 05.03.13 - klo:20:48 »

suositteletko tuota itellä olis hankinnan alla ensimmäinen ruisku  itekki asuskelen kerrostalossa
jkt
Vieras
« Vastaus #18 : 05.03.13 - klo:21:15 »

Kyllä tuo minun kaltaiselle harrastelijalle käy oikein hyvin, setin ruiskun pidän vara-kamppeena kun parempikin on olemassa.

Tämä vaappu on kokonaan maalattu tuolla setillä (sekä kynäruiskulla, että kompressorilla) ja Dekan maaleilla: http://www.kalasaalis.com/kuva/12466/  Hymyilee

...kuten jo aiemmin sanoin yllätyin positiivisesti tuosta paketista. Ylätäyttösillä vehkeillä se on pelannut oikein hyvin, alakautta toimivia en ole kokeillut eli siihen en sano mitään. Paketin oma kynä ei mikään maailman tarkin laite ole, mutta kyllä silläkin ihan ok jälkeä saa - tarkempaa kuin spraypurkeilla. Hymyilee
krisu
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #19 : 05.03.13 - klo:21:40 »

Kyllä tuo minun kaltaiselle harrastelijalle käy oikein hyvin, setin ruiskun pidän vara-kamppeena kun parempikin on olemassa.

Tämä vaappu on kokonaan maalattu tuolla setillä (sekä kynäruiskulla, että kompressorilla) ja Dekan maaleilla: http://www.kalasaalis.com/kuva/12466/  Hymyilee

...kuten jo aiemmin sanoin yllätyin positiivisesti tuosta paketista. Ylätäyttösillä vehkeillä se on pelannut oikein hyvin, alakautta toimivia en ole kokeillut eli siihen en sano mitään. Paketin oma kynä ei mikään maailman tarkin laite ole, mutta kyllä silläkin ihan ok jälkeä saa - tarkempaa kuin spraypurkeilla. Hymyilee
no kyllähä tuolla aika hyvää jälke näköjää tulee ku osaa käyttää Hymyilee leveästi
Raine
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #20 : 24.03.13 - klo:09:50 »

http://www.pelimiespalokka.com/index.php?page=vaapunvalmistus.php
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines