Toby, trutta, smoltti, inkoo ... Varmaan on muitakin hyviä mut noi on sellasii "perusvarmoja" ...
Montako Meritaimenta oot saanut noilla muilla, jos ei truttaa lasketa?
"Joko syyskauden meritaimenta on tullut saaliksi?
Hieman aikaista vielä, kannattaa ainakin suunnata avomeren laidan kareille...