Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 12   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Kalasaalis.com - Oheistuotteet

(Luettu 113279 kertaa)
ollimaha

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #30 : 12.01.09 - klo:16:17 »

Totta, mutta noissa on vaan se ongelma, että kuvat ei yleensä pysy kovin kauaa paidassa. Nopeasti rupeaa irtoilemaan pieninä paloina. Tuo KSComin logo on ainakin tässä mun paidassa brodeerattu rintaan niin taitaa paita hajota päältä ennen kuin logo menee mikskään.
Sitten on sekin, että kun tilaa kerralla enemmän niin hinta yleensä putoaa, mutta ei kannata ottaa ensimmäisenä vastaan tulevaa tarjousta. Isoja määriä tilatessa kannattaa kilpailuttaa. todennäkösesti saa hintaa tulemaan alaspäin ja saadaan käyttäjille edullisempi, mutta laadukas tuote.

Sama noissa tarroissa ja hihamerkeissä. TuMi kerto, että aiemmin on ollu tarrojen laadussa ongelmaa. Nyt tarkotus välttää ongelmat, että ei tartte KSComilaisille sekundaa tarjota ja saadaan laatukamaa.

Useimmat tekee digitaalipainatuksella ne kuvat siihen. Kuva täytyis painaa siihen fleksi- tai flokkipainatuksella, jotta se pysyisi pesussakin siinä.

http://www.spreadshirt.fi/

Tuolla ainakin voi teettää pesunkestävällä painatuksella teepaidoista tarroihin.

TuMi
Vieras
« Vastaus #31 : 12.01.09 - klo:17:48 »

Mulla on kans pari paitaa mihin on tehty digipainatuksella kuva. Tosi hyvin on pysynyt. Ne ei oo sellasta maalia mitä varmaan Mika oot nähny käytettävän. Digipainatetut pysyy täysin lohkeematta paidassa sillä se väri on niisä kuiduissa itessään. Tuskin ne kovasti edes haalistuu, sitä tosin en osaa täysin varmaks sanoa. Miten moni ois ottamassa paidan? Oisko se T-paita joka tilattais vai colitsi vai joku muu? Idis siis tosiaan se että tilataan kerralla enemmän, saa edullisemmin. Paidat myydään sitten halukkaille sisäänosto hintaan. Niistä ei ole tarkoitus rikastua. Minä voin suunnitella paitojen kuvat kun kerrotte mitä haluatte niissä lukevan ja millä kuvalla yms. Kuinka moni ois ottamassa jos otettais T-paita? Muille tuotteille halukkaita?
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #32 : 12.01.09 - klo:18:13 »

Mä voisin ainaki ottaa t-paidan ja jos joku lämpimämpikin paita tulee "mallistoon" niin semmosenki varmasti.
Oisko mahollista semmonen, että rintapuolella on samanlainen logo, kun näissä t-paidoissa mitä teillä nyt on ja lisänä selkäpuolelle vielä teksti Kalasaalis.com?

Mika
Trust me - I know what I'm doing
tompson82
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #33 : 12.01.09 - klo:19:13 »

Ainakin t-paidan otan. Yllä mainitun tyylinen sopisi hyvin ainakin mulle.

*SHIMANO*
Gras

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #34 : 12.01.09 - klo:20:26 »

Eikhön tuo t-paita olisi aika kätevä, riippuu minkälaisia tarkoitat colitsilla?

ollimaha

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #35 : 12.01.09 - klo:20:56 »

Mulla on kans pari paitaa mihin on tehty digipainatuksella kuva. Tosi hyvin on pysynyt. Ne ei oo sellasta maalia mitä varmaan Mika oot nähny käytettävän. Digipainatetut pysyy täysin lohkeematta paidassa sillä se väri on niisä kuiduissa itessään. Tuskin ne kovasti edes haalistuu, sitä tosin en osaa täysin varmaks sanoa. Miten moni ois ottamassa paidan? Oisko se T-paita joka tilattais vai colitsi vai joku muu? Idis siis tosiaan se että tilataan kerralla enemmän, saa edullisemmin. Paidat myydään sitten halukkaille sisäänosto hintaan. Niistä ei ole tarkoitus rikastua. Minä voin suunnitella paitojen kuvat kun kerrotte mitä haluatte niissä lukevan ja millä kuvalla yms. Kuinka moni ois ottamassa jos otettais T-paita? Muille tuotteille halukkaita?

Spreadshirtiltä kerrottiin, että Digipainatukselliset tuotteet eivät ole periaatteessa tarkoitettu käyttöön. Ajan myötä ne haalistuvat ja lopulta niistä tulee rumia.
TuMi
Vieras
« Vastaus #36 : 12.01.09 - klo:21:30 »

Eikhön tuo t-paita olisi aika kätevä, riippuu minkälaisia tarkoitat colitsilla?

Siis tuollasta päällyspaitaa. Vähän niinko jotain tällästä:
http://www.swift2foot.com/verkkokauppa/images/Ucon_pattern_paita_musta.jpg
Gras

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #37 : 12.01.09 - klo:21:35 »

Ei oo tollaselle tarvetta jos olisi ollut huppari niin harkiten ehkä joo.
ollimaha

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #38 : 13.01.09 - klo:18:20 »

Toi olis ihan ok mun mielestä.. Huppari on kalastajan kannalta vähän huono, koska yleensä kalastustakeissa ja muissa on huput, niin on epämiellyttävä pitää kahta huppua päälisin. Ei tota paitaa muualle tule laitettua kun vapaa-aikaan ja kalastukseen. Ei nuo kaupunkilaiset tuolla Lukiossa ymmärtäis, miks mun paidassa lukee Kalasaalis.com Iskee silmää
pu
*

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #39 : 10.02.09 - klo:00:53 »

Jos on haussa painopaikka josta on jollain kokemusta niin kannattaa tsekata Kuopiolainen Norppatex.
Olen teettänyt useaan otteeseen siellä Collareita, T-paitoja lippikkisiä yms. ja työn jälki on ollut hyvää eikä ole ollut hinnankirossakaan.
Pääasiassa mulle on tehty yksväripainatuksia (lukuunottamatta joitain yksittäiskappale painatuksia monivärikuvistakin paitoihin) ja kaikki on tähänasti kestänyt hyvin niin käytössä kuin pesussakin.
Yrityksen sivuilla on esillä vain pieni osa niiden valikoimasta, mutta Norppatex:in Hannulta kannattaa kysellä täsmennyksiä.
tässäpä linkki:

http://norppatex.fi/

En tiedä miten ne homman teknisesti toteuttaa mutta yrityksen sivulla kerrotaan seuraavasti:
"Painatukset teemme joko leikkaamalla värillisestä kalvosta (yksiväriset) tai tulostamalla (moniväriset). Tämän jälkeen kalvosta puhdistetaan ylimääräiset kohdat pois, kuva kohdistetaan ja prässätään tuotteeseen kiinni. Tällä menetelmällä pystymme tekemään erittäin laadukkaita moniväripainatuksia."
atter

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #40 : 10.02.09 - klo:16:56 »

Aika kärsimättömältä porukka täällä tuntuu,joten yksi helpompi ehdotus:
Lidlissä käydessäni tein löydön: paitaan silitettäviä läpinäkyviä kalvoja,joihin printataan omavalintainen kuva.Ja tarvikkeet tähän: tietokone+printteri+netti ja silitysrauta ja tietenkin tyhjä t-paita,tai miksei vaikka hupparikin ;)Ja mikä parasta,aikaa tuohon ei pala kuin muutamia minuutteja!Voisi koittaa tehdä johonkin omaan valkoiseen t-paitaan tuon kalasaalis-logon!

AR
EniZei
Ylläpitäjä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #41 : 15.03.09 - klo:21:31 »

Kelpaisi meikäläisellekkin tuollainen t-paita ja jonkinmoiset tarrat...
Mites homma etenee tällä hetkellä?

Tämän on ylläpidon puolesta TuMin hommia, mutta mitään tavaraa ei ainakaan vielä tilattu ole Iskee silmää Jospa kesään mennessä jotain saatais hommattua  Pyörittää silmiään
TuMi
Vieras
« Vastaus #42 : 16.03.09 - klo:00:06 »

Tämän on ylläpidon puolesta TuMin hommia, mutta mitään tavaraa ei ainakaan vielä tilattu ole Iskee silmää Jospa kesään mennessä jotain saatais hommattua  Pyörittää silmiään

Tosiaan minun hommia. Meitsi on Slovakiassa parhaillaan, mutta eiköhän ne melko varmaksi voida sanoa, että sellaiset tilataan koska kysyntää tuntuu olevan. Ehdotuksia merkin koosta, muodosta väreistä, tilauspaikasta ja muusta otetaan yhä vastaan. Aivan lähiaikoina tuskin ehdin tuota hoitamaan. Kuten Enizei sanoi tälle keväälle ne ois tarkotus hommata.
tinimi
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #43 : 20.06.09 - klo:22:48 »

Noniin... Mites homma etenee? Itekkin voisin olla kiinnostunut jostain tarroista ym. hilpetööristä  Iskee silmää
EniZei
Ylläpitäjä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #44 : 23.06.09 - klo:23:02 »

Noniin... Mites homma etenee? Itekkin voisin olla kiinnostunut jostain tarroista ym. hilpetööristä  Iskee silmää

Ylläpidon puolelta TuMi alkaa hoitamaan tätä juttua eteenpäin tässä syksyn lähestyessä.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 12   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: