Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 16   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Mikä olet miehiäsi/naisiasi? Uusi käyttäjä, esittele itsesi..

(Luettu 134271 kertaa)
imot90
Vieras
« : 02.05.07 - klo:17:19 »

Tämäntapainen aihe onkin jo lähes kaikilla keskustelu foorumeilla, mutta haluaisin kuiteskin tietää jotain tämän sivuston ylläpitäjistä ja muista käyttäjistä. Eli tänne voit kertoa jotain itsestäsi.

Minä olen:

Nimi: Tomi Kuosmanen
Ikä: 16
Asun: imatralla
Kalastuspaikat: Yleensä saimaalla, mutta satunnaisesti myös muualla.
Mitä kalastan ja miten: Eniten tykkään hauen heittokalastuksesta, mutta hyvänä kakkosena tulee hauen vetouistelu ja ahvenen heitto- ja vetokalastus. Joskus myös muutakin.
EniZei
Ylläpitäjä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 02.05.07 - klo:17:40 »

Olen 25-vuotias työtä tekevä opiskelija Oulusta. Kalastan pääasiassa kotipaikkakunnallani Merijärvellä ja sen lähiympäristössä. 2-3 reissua tehdään SP-Teamin kanssa norjaan vuosittain, jonka lisäksi tulee tehtyä 1-2 reissua yleensä Ruotsiin Kalix-joelle joka vuosi.

Norjan reissut on luonnollisesti merikalastusta, muuten harrastan heittokalastusta ja saaliskalana on useimmiten hauki. Perhokalastusvälineetkin on, mutta taitoa käyttää niitä ei ole  Iskee silmää

Lisäksi talvisin tulee pilkittyä pääosin ahventa.
poka
SP-Team
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 02.05.07 - klo:18:14 »

Melkein samoilla mennään Enizein kans.. Eli ikä passaa ja Oulu, mutta ammatiltani olen sähköasentaja.. Kotipaikat ja kalastuspaikat passaa täysin yksiin..

Kalastuksesta mieluisin on perhokalastus ja kalalajeista käy kaikki.. Paljon tulee nykyään kalastettua haukea jerkeillä, tosin tässäkin pitäisi lisätä perhon käyttöä rajusti..

Ihmiset voidaan jakaa kahteen ryhmään, niihin jotka kuuluvat jompaan kumpaan ja niihin jotka eivät kuulu.
ykkönen

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 02.05.07 - klo:21:33 »

Mää oon 29 vee metallimies Merijärveltä, SP-tiimin miehiä (en hallituksen jäsen  Hymyilee leveästi)...
Ykkös laji on Norjan merikalastus ja kakkosena on ....kait pilikintä (en taija tietää ees) sitte vähän heittotouhuja ja perhoilua.  Cool
Mulla on pari kalastavvaa poikaa ja vaimo joka on saanu isomman ku mää  Epävarma Epävarma (virallisesti)
Nii ja vielä että mää oon sellane perusvaatimaton .... Pyörittää silmiään

Kateus on ansaittava.
Haukikuningas2006 ja 2007
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 03.05.07 - klo:19:53 »

Olen 100 kiloa ehtaa kotimaista kalamiestä. Kalastelen suurimmaksi osaksi Norperttia Sealakessa. Mulla on 2 poikaa ja 1 vaimo. Perinteeksi ovat jo muotoutuneet haukikuninkuuskisat Pyhäjoella ja Oulaisissa. Asun Merijärven sivukylällä Ylivieskassa. Iskee silmää
JuQ
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 04.05.07 - klo:18:33 »

Nimi: Jukka Huovinen
Harastukset: kalastus, partio, mopoilu ja metäsätys.
Missä kalastan: Pyhäselkä ja ala-säynen.
mitä kalastan: ahventa, haukee, särkee, kiiskee ja siikaa. Koskilla kirree taimenta.
Kalastusseura: Join-kalaveikot.
Ikä: 13.
Suurin ahven : 400 grammanen.
Pakkakunta: Joensuu/polvijärvi. Tarkalleen asun noljakassa.
Motto:pv:llä tien poskessa olla saa!
samsala
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 05.05.07 - klo:22:09 »

Moro, Merijärvellä asuva ja sinne tällä hetkellä uutta kotia rakentava.

Maalarina työskentelen Oulussa ja ikää kertyny vähän yli 30.

Kalastelen yleensä lohipaikoilla perhovälineillä, Venäjällä tulee kerran vuodessa käytyä, lisäksi Kalix-joella ruotsissa ja Tornionjoella kerran tai pari kaudessa. Lisäksi Pyhäjoesta yritän kirreä joskus narrata.

Talvella sitten pilkitään kotijäiltä ja keväämmällä Yrjänästä ja pilkkikauden lopetus yleensä Rostojärvellä.

No, tulee sitä syksyllä vielä verkoillakin kokeiltua, onko siika liikkeellä Pyörittää silmiään
miksu93
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 20.05.07 - klo:13:27 »

Minä olen 14v poika Oulusta
kalastan yleensä II joella tai IIn merialueella kun meillä on mökki siellä
kalastuksen lisäksi harrastan salibändiä ja Vpk:ta

Terveisiä vaan kaikille kalaansaalis.comin käyttäjille   Hymyilee

maukka-hibra-kka
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 07.06.07 - klo:12:49 »

oon 16v.poika. käyn pari kertaa vuodessa kalasa pyhäjoessa(en kyllä saa mitään). asun merijärvellä ja pidän makkarasta ja coca-cola:sta.

metkaa!
Ese

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 07.06.07 - klo:15:05 »

Täräytettäänpä nyt vastaus tähänki näin työpäivän päätteeks, sit joutaa kotiin!  Hymyilee leveästi Elikkäs oonpa 25v PKhuoltoinsinöörin retale Jyväskylästä. Kalastuksessa kesällä perhokalastus ja lohensoutu, talvella pilkkikisat ja niihin liittyvät treenit. Satunnaisilla työ-lomareissuilla kalastusta ympäri maailmaa. Muina harratuksina metsästys, lenkkeily, sulkapallo, sähly, satunnaisesti punttisali, futis, lätkä. Niin ja ehdottomasti pokeri(teksas hold`em, sökö, omaha, joskus 7 card stud) niin netissä ku livenäkin.

Tottakai MINÄ saan kalaa mutta että tekin??? Nyt täytyy kyllä syödä hyvin...... Hymyilee leveästi
Endulance
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 02.07.07 - klo:19:49 »

Synnyin: -83 Kiuruvesi/Kuopio akselilla
Asuin:   Vaasa
Asun:    Espoo
Mökki:   Pielavesi

Töissä Helsingissä rakennustyömaalla työnjohtajana. Vastavalmistunut rakennusinssin retale siis täällä. Kalastan nykyään niin paljon kun vaan töiltä kerkeän eli en siis yhtään niin paljon kuin haluaisin. Muuten harrastuksiin kuuluu moottoripyöräily (kawasaki z750 vm07), jalkapallo, penkkiurheilu, sulkkis, kissa jne.

Ollaan hiljaa niin saadaan kalaa..
stento-z

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 03.07.07 - klo:06:45 »

Eläkeläinen 60v Uusikaupunki kalastan uistelemalla ja tietysti heittokalastus kuuluu kuvaan ostin juuri traileriveneen(Linder,400 ja10hv merccy) tarkoitus olisi koittaa meritaimenta mutta hauki ahven kuha kelpaa myös Cool
snC
Vieras
« Vastaus #12 : 04.07.07 - klo:01:31 »

Olen kerennyt elämään 23 kesää ja olen tämmöinen pieni mies vain 195cm/95kg.
Asun Joutsenossa tai sitten millon missäkin...  Iskee silmää
Kalastuksen muodot taitaa olla heittokalastus ja vetouistelu satunnaisesti. Vetouistelu alkanut kiinnostaa koko ajan enemmän. Kalastan pääasiassa parilla metsälammella tai sitten saimaalla, poikkeuksiakin on.

Ei tässä muuta kuin hyvää kesää kaikille kalasaalis.com:in käyttäjille.
Golfster
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 07.09.07 - klo:16:17 »

Täällähän näyttäisi olevan oululaisia hyvällä prosentilla, joten liityttäköön joukkoon. Olen siis paljasjalakanen oululainen 22v työtätekevä opiskelija. Minut löytää lähinnä avokela-shimanon tai huoltoaseman pilkin varresta. Kalastelen lähinnä Oulun lähivesistöissä (Oulujoki, Sanginjoki, Kutujoki, Iso Laamanen ) ja Taivalkoskella (Ii-joki, Latvajärvi...). Toki heittouisteluvehkeet lähtevät lähes jokaiselle reissulle mukaan, jos perillä/matkan varrella vain on kalastusmahdollisuus. Olen myös aina tyrkyllä kavereiden uisteluveneisiin, kun ne rannasta irtaantuvat. Tänä kesänä olen jopa saanut avovaimonikin innostumaan harrastuksesta, joten kalastukselle on irronnut kohtuudella aikaa Hymyilee. Muut harrastukseni pyörivät lahinnä vauhdikkaiden/tekniikkaan liittyvien puuhien ympärillä:moottoriurheilu, autot, jääkiekko, maastopyöräily, koiran kanssa mesoaminen, penkkiurheilu...(haaveena kajaakin hankinta ens keväänä)
EniZei
Ylläpitäjä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 07.09.07 - klo:16:35 »

Toki heittouisteluvehkeet lähtevät lähes jokaiselle reissulle mukaan, jos perillä/matkan varrella vain on kalastusmahdollisuus.

Useimmiten se kalastusmahdollisuus tulee reissuun hommattua keinolla jos toiselle Iskee silmää Toisinaan se tuppaa olemaan reissuun lähdön ehtonakin, jos reissu ei muuten niin mielekäs ole..
Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 16   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: