Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Ahvenen pilkintä (5 suurinta)

(Luettu 62053 kertaa)
kirppuli
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #15 : 08.02.09 - klo:10:27 »

Sain viimein laitettua nuo vaimon ahvenet tuonne kisaan/Kirppu. Jospa se antaisi lisä tsemppiä niin itselle kun muillekkin onkureille jallittaa isoja ahvenen köllyköitä. Ahvenen syönti on ollut tänä talvena niin heikkoa, etten moista muista. Yhdellä reijällä viipyminen ja härnääminen ovat olleet kirppulin toimivia aseita.
veketti
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #16 : 09.02.09 - klo:16:35 »

Noita sun ahvenia kun kattelee, niin tulee ekana mieleen, että kylläpä tuossa jo yhdelle miehelle alkais riittävästi isoja olemaan Virnistää En ollenkaan kateellinen ole, kun oma ennätysahvena ei ole puoltakaan kiloa  Järkyttynyt

Onhan noita kohtuukokoisia ahvenia vuosien varrella noussut joitaina kappaleita. Jäi nyt vkl lähtemättä köllykkäjahtiin. Huomenna lähetään yrittämään parin kaverin kanssa tuota "kotijärveä" jos vaikka sais joitain siivottavia. Pari kaveria on viime viikkoina saanu komeita ns. ykköskaloja, suurimmat karvan alle kilosia! Virnistää

Edit: Hyvä että ahvenkisan kärkipaikka on vaihtunut, joten kaikki vaan ettimään jäykempiä aapoja, vaikka alkutalvi on kokonaisuudessaan ollut melko p**seestä!
veketti
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #17 : 16.02.09 - klo:11:07 »

Ei miun mestoille kannata lähtee, isot on jo ongittu pois ja loput körmyt ei syö kun kesällä seuraavan kerran! No ei vaine, tervetuloa vaan tänne Savon Pariisiin, eli Joroisiin kokeilemaan siimojen kireyttä  Virnistää
veketti
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #18 : 23.02.09 - klo:16:46 »

Jepulis! Piti lisätä toissapäiväset ahvenet kisaan! Näköjään liki grammalleen tasoissa kirppulin kanssa. Pittää varmaan lähtee keskiviikkona kahtomaan jos joku tosi possu vaikka ottas onkeen... Tiije vaikka sitten pääsis jo kisassa kolmosella alkaviin lukuihin  Hymyilee
perza
**

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #19 : 24.02.09 - klo:00:47 »

Jepulis! Piti lisätä toissapäiväset ahvenet kisaan! Näköjään liki grammalleen tasoissa kirppulin kanssa. Pittää varmaan lähtee keskiviikkona kahtomaan jos joku tosi possu vaikka ottas onkeen... Tiije vaikka sitten pääsis jo kisassa kolmosella alkaviin lukuihin  Hymyilee

Jos oot keskiviikkona menossa possujärvelle ni saattaa olla että törmätään. Tai no se on 50/50 menenkö tai sanotan pääsenkö tuonne. Jos jostain saan auton tai joku kaveri jolla on auto lähtee mukaan niin sitten menen. Hyvää keliä ainakin lupaili.

Pitää vähän yrittää parantaa tuota saalista vielä, mutta ajatukset on jo ens kesässä...

-Perza-vaaput-
veketti
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #20 : 18.03.09 - klo:10:24 »

Joo, melkosia possuja näköjään ilmoteltu kisaan. Aika heikkoo on ollu viime viikkojen possujahdit, suurimmat ollu jotain 150g mahtikaloja. Jos sitä vielä jonkin reissun tekin mahtiahvenjärvelle, ja sitten loppukeväästä koittas kotijärven matalia lahtia ja juotteja mitä niihen tulee. Alkaa kyllä menemään mielenkiinto koko ahveniin, niin tuskasta on ollu!
Heku
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #21 : 29.04.09 - klo:19:22 »

Tulipahan aika ylivoimainen kärkitulos Läpältä ja ihan nurkan takaa. Onnittelut mahtiahvenista.

Ei se ota jos ei se annakkaa... Tulipahan kokemusta
perza
**

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #22 : 30.04.09 - klo:00:36 »

Tulipahan aika ylivoimainen kärkitulos Läpältä ja ihan nurkan takaa. Onnittelut mahtiahvenista.

Mutta aina on mutta, Kuvassa olevat ahvenet voi painaa mitä vaan 100g-1000g väliltä.
Jos itse olisin "tuomaristossa" niin olisi siinä ja siinä hyväksyisinkö nuo kalat tuolla kuvalla kisaan.
 Epävarma
Jahvetti
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #23 : 30.04.09 - klo:08:30 »

Mutta aina on mutta, Kuvassa olevat ahvenet voi painaa mitä vaan 100g-1000g väliltä.
Jos itse olisin "tuomaristossa" niin olisi siinä ja siinä hyväksyisinkö nuo kalat tuolla kuvalla kisaan.
 Epävarma

No aina on kateellisia, olen ite nähnyt ahvenet. Vai sata grammaa just joo katoppa mun lähetttämää 1225g aboa onks sekin sit "vaa" 200g??

Ensi kisaan säännöt että yksi kala/kuva jne.. Jos olisi sitten selvempää

EDIT: Korjattu lainaus
Jahvetti
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #24 : 30.04.09 - klo:08:44 »

siinä on oikee kalamies kun onnittelee rehellisesti  Näyttää kieltä
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #25 : 30.04.09 - klo:09:06 »

Ylläpito tarkastaa kyllä kaikki palkintosijoille yltäneet suoritukset. Hyvä kuitenkin, että olette tarkkoina. Tuossa alla linkkiä sääntöihin joilla kaikki kisat mennään ellei toisin ilmoiteta. Pistin tuon 4. -kohdan tuohon nyt vielä erikseen. Siinä kerrotaan kilpailuun ilmotettujen kalojen kuvaamisesta.

http://www.kalasaalis.com/kalastusfoorumi/kalastusaiheiset_kilpailut/yleisohjeet_kalasaaliscom_kilpailuihin-t761.0.html

Lainaus
4. Kuvat
Kalastuskilpailuihin osallistuminen edellyttää kuvan liittämistä saalistietoihin. Kuvasta tulee käydä ilmi kalan laji sekä sen todellinen koko. Jos mahdollista kalan viereen tulee asettaa esine  (esim. puukko, viehe, matkapuhelin, tulitikkurasia), joka helpottaa kalan todellisen koon määrittämistä kuvasta. Kuvien metatiedoista varmistamme, että kala on kilpailuaikana pyydetty ja kuvattu.

Pitää kuitenkin muistaa, että ylläpitäjillä on näissä aina oma harkintavaltansa ja jos olen oikein ymmärtänyt niin tarkoitus ei ole lähteä jokaista pilkun paikkaa säännöistä katsomaan, että ne on mennyt juuri oikein. Tuo kuva on omasta mielestäni hiukan epäselvä, kun ei oikein ole mitään mihin verrata noita kaloja. Mahtaisiko löytyä toista kuvaa?
Jos tarvetta ilmenee niin ylläpidosta kyselevät sitten YV:llä lisää jos kaipaavat selvennystä.
Minä en siihen päätöksen tekoon osallistu tai vaikuta.

Nyt on kuitenkin juuri se aika milloin pitää kertoa jos joku kisasuoritus arveluttaa tai on jollakin tapaa epäselvä. Kisa päättyy tänään ja voittaja ilmoitetaan lähiaikoina joten jos joku muu kisa-aikana lisätyistä kaloista kummastuttaa niin pistäkää viestiä tähän ketjuun tai YV:nä ylläpitäjille.

Kun voittaja on julistettu ei tilanteeseen enää oikein voi vaikuttaa.
Lainaus
10. Valittaminen
Kilpailun johdon päätöksistä ei voi valittaa.

Mika
Trust me - I know what I'm doing
Heku
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #26 : 02.05.09 - klo:12:08 »

No aina on kateellisia, olen ite nähnyt ahvenet. Vai sata grammaa just joo katoppa mun lähetttämää 1225g aboa onks sekin sit "vaa" 200g??

En kyllä löytänyt tuota 1225g ahventa. Ois kiva nähdä kuva siitä. Hymyilee
perza
**

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #27 : 02.05.09 - klo:17:15 »

Tottakai olen kateellinen, Tuon kokoluokan kaloille saakin ollakkin kateellinen.

Empä maininnu että ahvenet painaa 100g. Ne VOI painaa mitä vaan tuon kuvan perusteella. Tuon kokoluokna ahvenista on varmaan otettu muitakin parempia kuvia? Ainakin itse ottaisin.
Se ei minua haittaa että sama kuva on 5 eri kalan kohdalla, mutta kuva voisi olla oikeasti parempi. Myönnän itselläkin on huonoja kuvia omissa kaloissa, mutta ne on severran pieniä eikä ole kyllä kisassakaan mukana joten se niistä kuvista.
Jahvetti
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #28 : 03.05.09 - klo:18:56 »

En kyllä löytänyt tuota 1225g ahventa. Ois kiva nähdä kuva siitä. Hymyilee

on se siellä. kuvat ja sieltä esim ahven
Kaataja
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #29 : 04.05.09 - klo:16:54 »

juu vois sanoo että kuva on kyllä epäselvä(läpän)..mut..
niin ja eikös kisa aika ollu 30.4 klo:23.59? Huh
kuvien mukaan noi on laitettu 1.5 päivällä..mut

jury päättää voittajat yms.

onnittelut kaikille hienoista  kaloista mitä ootte saanu talven aikana..
ny alkaa/alkanu kesä kausi!!
ja ens talvena taas näihin juttuihin uusin kujein.. Pyörittää silmiään
Tagit: Ahven  Ahvenen pilkintä  kalastuskilpailu 
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: