Äänestys
Kysymys: Montako koiraa sinulla on?
Ei yhtään
1
2
3
4 tai useampi

Sivuja: [1] 2 3 4   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Onko sinulla koiria?

(Luettu 15536 kertaa)
leukaluu
**

0
Poissa

Profiili
« : 16.01.09 - klo:07:31 »

montako koiraa teillä on. meillä on neljä kolme pystistä ja yks ajuri. yks niistä pystiksistä on pentu 2kk myynnissä

EDIT: Otsikkoa korjattu
-ollimaha

aina sitä ihmiselle joutavasta valitetaan...
hartsa79

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 16.01.09 - klo:11:38 »

Kaksi Beaglea meillä pyörii. Nuorempi 1,6v ja vanhempi 7v. Molemmat narttuja. Niiden kanssa yritetään jänistä juoksuttaa.28 vuotta olen Suomenajokoirien kanssa puuhastellut, mutta nyt rivitalossa asuvana on päädytty pienempään rotuun.

Hartsa79
Tuokee astioo, nyt sitä tulloo!!
ollimaha

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 16.01.09 - klo:11:42 »

Ei vielä koiria löydy, mutta tarkoitus olis sitten kun omaan kämppään muuttaa, ostaa 2 kappaletta Siperianhuskyja emännälle lenkkikoiraksi ja mulle pilkkirekikoiraksi, sekä yhden kappaleen Labradorinnoutajaa mulle lintukoiraksi.

Onko kokemuksia kenelläkään?

Stube
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 16.01.09 - klo:11:46 »

Koiria ei kotoa löydy, ku emäntä on allerginen ja itse en muuten vaan oo noiden karvasten perään.. Kolme käärmettä on kyllä. isoin n.1,2m ja peukaloa vähä paksumpi, pienin ja uusin tulokas on puolisen metriä ja lyijykynän paksunen. Veikeitä otuksia kyllä..  Hymyilee leveästi
Gras

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 16.01.09 - klo:14:18 »

Pari koiraa löytyy mm. saksanpaimen

fuuga
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 16.01.09 - klo:14:57 »

puoltoista vuotta vanaha sakemanni ja vuoden vanaha kääpiöpinseri(mahoton peto)
Jesse

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 16.01.09 - klo:16:07 »

Ei oo vielä, mutta harkinnassa on ollut ostaa joko pari pystistä tai pari huskya.

><((((°> Pohjaa luulee usein kalaksi, mutta kalaa harvemmin pohjaksi! <°))))><
             ´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((°>    <°))))>< ¸.·´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`
Hauzi
Vieras
« Vastaus #7 : 16.01.09 - klo:18:02 »

Oli vielä muutama vuosi sitten lyhytkarvainen saksanseisoja. Jos sitä jossain vaiheessa pystyisi vielä seisovan koiran laittamaan.

Elikkä tämän näköinen koira oli kyseessä

Sesse vartioi päivän saalista

ollimaha

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 16.01.09 - klo:20:02 »

Oli vielä muutama vuosi sitten lyhytkarvainen saksanseisoja. Jos sitä jossain vaiheessa pystyisi vielä seisovan koiran laittamaan.

Ootko Hauzi tietonen onkohan noi lyhytkarvaset koirat parempia allergisten kannalta?
Hauzi
Vieras
« Vastaus #9 : 16.01.09 - klo:20:20 »

Ei niitten niin pahoja pitäisi olla kuin pitkäkarvaisten. Mitä joitakin allergisia on kävi silloin kylässä niin ei se kaikille aiheuttanut mitään oireita. Riippuu tietenkin minkä asteinen allergia on ihmisellä sekä kuinka helposti siihen reagoi.
tompson82
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 16.01.09 - klo:21:57 »

Vastasin yksi koira vaikka se tuleekin meille "vasta" 10.2. Koira on minulle ensimmäinen, kissoja meillä on jo kolme. Voi olla että pennun tuodessa kotiin tilanne voi olla hivenen räjähdys altis  Virnist&#228;&#228;. Pentu on bordercollien ja collien sekotus ja narttu. On kuulemma narttu helpompi ekaksi koiraksi. 

* Valokuva0177.jpg (141.65 kilotavua, 800x600 - tarkasteltu 475 kertaa.)

*SHIMANO*
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 16.01.09 - klo:22:00 »

Koiria ei kotoa löydy, ku emäntä on allerginen ja itse en muuten vaan oo noiden karvasten perään.. Kolme käärmettä on kyllä. isoin n.1,2m ja peukaloa vähä paksumpi, pienin ja uusin tulokas on puolisen metriä ja lyijykynän paksunen. Veikeitä otuksia kyllä..  Hymyilee leve&#228;sti

Jalostat siis onkimatoja ISOILLE kaloille  Iskee silm&#228;&#228;

Mika
Trust me - I know what I'm doing
atter

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 16.01.09 - klo:22:10 »

Itse vastasin ei yhtään,mutta tulevaisuudessa,kun pääsee siivilleen,voisi koiran hankkia.Osasyy lievä allergia.

AR
Gras

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 16.01.09 - klo:22:13 »

Vastasin yksi koira vaikka se tuleekin meille "vasta" 10.2. Koira on minulle ensimmäinen, kissoja meillä on jo kolme. Voi olla että pennun tuodessa kotiin tilanne voi olla hivenen räjähdys altis  Virnist&#228;&#228;. Pentu on bordercollien ja collien sekotus ja narttu. On kuulemma narttu helpompi ekaksi koiraksi. 
Ensimmäiseksi koiraksi, pitäkää varunnu, kun sille tulee sen verran ikää niin se saattaa repiä lattialle jääneet tavarat ym.
Että ei hätiä jos se repii tavaroita, sehän riippuu ihan koiran omistajasta, että minkälaista kuria hän pitää yllä koiralle. Hymyilee
Stube
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 17.01.09 - klo:00:33 »

Jalostat siis onkimatoja ISOILLE kaloille  Iskee silm&#228;&#228;
Tulee vaan aika hintavia kaloja ku käärme maksaa 40-200€ värimuodosta riippuen. Saattaa maksaa jopa 300€.
Sivuja: [1] 2 3 4   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: