Äänestys
Kysymys: Paras valmistajasi mielestäsi on...
Abu - 66 (25.5%)
Yasuco - 0 (0%)
Shakespeare - 17 (6.6%)
Shimano - 111 (42.9%)
Storm - 0 (0%)
Daiwa - 24 (9.3%)
Okuma - 29 (11.2%)
Quantum - 2 (0.8%)
Viva - 2 (0.8%)
Penn - 3 (1.2%)
Kinetic - 1 (0.4%)
JN - 0 (0%)
Fladen - 4 (1.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 235

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 12   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Neuvoja kelan valintaan

(Luettu 116872 kertaa)
atter
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #30 : 05.06.09 - klo:15:48 »

Joo,ostin erikseen.69e,mutta sain motonetin tarjouksesta puoleen hintaan.
Olen kokeillut,lyhyeksi vavaksi melko tunnokas ja herkkä,ei kuitenkaan liian löysä.

AR
atter
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #31 : 05.06.09 - klo:18:14 »

Mutta olisiko 2000 tolle vavalle parempi kuin 2500?
Tuo siis semmoinen perusvapa: ruokahaukia,jigiahvenia ja satunnaisesti taimenta,kirreä jne.
Ehkä kuhaakin.Ei siis mihinkään raskaaseen
ennätyskalayritykseen.Raskaampaan kalastukseen ostan varmaan heittohyrräsetin.
oppipoika
***

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #32 : 05.06.09 - klo:18:47 »

Hauennarraajalle antaisin neuvoksi vähentää kelelta 3-4 mm paksuudelta siimaa
 Kun käytät kevyestikelautuvaa viehettä siima melko varmasti pursuaa yli puolan laippojen
 Siltä tuntuu ettei innostusta tarvi toivottaa.
Jyssi
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #33 : 05.06.09 - klo:21:56 »

 
Joo,ostin erikseen.69e,mutta sain motonetin tarjouksesta puoleen hintaan.
Olen kokeillut,lyhyeksi vavaksi melko tunnokas ja herkkä,ei kuitenkaan liian löysä.

juu määkin bongasin ton kaupasta, makso jonku 30 € mutta en kuitenkaan ostanut (vielä) Virnistää

kesä, suomi iskelmä, tyyni-ilta, Kalastus ja nuotiolla tehdyt makkarat.
-"Mennään kalaan !"
^^(juge)^^
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #34 : 05.06.09 - klo:22:15 »

Niin vähän tälläästä hyvää avokelaa hankkisin.

Ei se kala heti syö.... sitä pitää odottaa....
Jesse
***

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #35 : 06.06.09 - klo:08:48 »

Joku Shimanon kannattais varmaan sun hankki kun ne on kestäviä.

><((((°> Pohjaa luulee usein kalaksi, mutta kalaa harvemmin pohjaksi! <°))))><
             ´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((°>    <°))))>< ¸.·´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`
^^(juge)^^
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #36 : 06.06.09 - klo:09:10 »

Tiiätkös paljon niiden hinta on yleensä? Niiden hyvien.
Jyssi
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #37 : 08.06.09 - klo:09:59 »

itse tykkään tuosta shimanon 4000 parhaana mitä mul on ollu, 2 semmoista ja kestänyt jo piiiiiiitkän aikaa. hinnasta en kyl vaan tiiä  Ep&#228;varma
pääkallokalastaja
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #38 : 08.06.09 - klo:10:05 »

Abu Carcia ja shimano. Niistä parempi on abu,
skfin
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #39 : 19.06.09 - klo:15:45 »

Kallis Daiwani ei ole ikinä pettänyt. Kaikki on tarkkaa ja heittokalastuksessa on hyvä tuntuma uistimeen.

Älä hätäile Hymyilee | skfin @ Quakenet, Freenode, IRCnet
Daiwa
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #40 : 08.07.09 - klo:20:48 »

Ykkösenä tasoissa tulevat minun listalla Abu Carcia ja Daiwa. Molemmilla on tullut kalasteltua koskessa ja hintansa ovat haukkuneet monet kerrat, eikä vikaa ole ollut kuin yhdessä Abun kelassa ja sekin uutena. Näitä ainakin ite suosittelen kokemuksien kautta.

TEAM Tunturi
Allu96
Vieras
« Vastaus #41 : 13.07.09 - klo:12:04 »

Shimano!
Tuke
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #42 : 20.07.09 - klo:16:15 »

Kyllä se on shimano. Itellä ollu 2 vuotta ja todella hyvin on pelannu. Loistava tuo juttu että voi kelata sen verran aina taaksepäin että tulee se sangan kohta jota siima koskettaa niin siihen vavan kohalle.
Korkki88
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #43 : 20.07.09 - klo:17:07 »

Itse tykkään heittäessä shimanon keloista ja sit ambassedeurit on käytössä kun tulee vedettyä.

Se suurin pääsi karkuun, taas...
Eris
Vieras
« Vastaus #44 : 20.07.09 - klo:18:37 »

Abu Garcia ihan ylivoimasesti Iskee silm&#228;&#228;
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 12   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines