Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 7   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Haspelivapa

(Luettu 93821 kertaa)
poka
SP-Team
*

0
Poissa

Profiili
« : 13.05.07 - klo:10:00 »

Ois tarvis 2500-koon kelalle saada hyvä vapa.. Vapa tulisi enimmäkseen kevyempään hauenkalastukseen eli vaapuille ja lusikoille.. Ja hintaa saa olla enintään 100 euroa.. Suosituksia ja omia kokemuksia otetaan vastaan..

Ihmiset voidaan jakaa kahteen ryhmään, niihin jotka kuuluvat jompaan kumpaan ja niihin jotka eivät kuulu.
EniZei
Ylläpitäjä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 14.05.07 - klo:14:22 »

Mulla on Shakespearin vapa haspelissa ollu jo pari vuotta ja oon kyllä ollu siihen tyytyväinen.. Täälä on näitä Shakespear Titanium Plus-vapoja.. Saattais olla ihan harkinnan arvosia.. Hinnat ei oo ainakaan ihan hirveitä..
tsoka

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 14.05.07 - klo:21:42 »

Berkley alta 50e motonet.
poka
SP-Team
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 14.05.07 - klo:23:16 »

Minkälainen vapa tuo Berkley alta on? kun ei guugelikaan antanut oikeen mitään..
tsoka

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 15.05.07 - klo:00:17 »

se on berkley lightning rod tai joku sinne päin  maksaa alta 50 euroo mulla on pari hiukkajäykempää jigivapoina ollu jo muutaman vuoden tosin hyrräversioina mutta kattelin että niitä on ainakin ollu haspelivapoina ja pitempiä kun noi mun omat.todella laadukas kapine   
poka
SP-Team
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 15.05.07 - klo:16:26 »

Eipä menny aivan eka kerralla jakeluun.. Pyörittää silmiään Oon jotain Berkleyn vapoja hiplaillut ja aikas hyviltä tuntuu.. Pitänee ottaa erämessuilla asiaksi tuo haspeli vapa..
Make
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 15.05.07 - klo:17:29 »

joko Poka On kelan ostanu? Ite aattelin laittaa shimano aspire 2500. Ei vaan vielä taho löytyä mistään. Kärkkäisen kalastus osastoki ihan vaiheesa. Vavaksi suunnittelin kans tuota berkleyn lightning rodia ku niitä sattuu työpaikan hyllystä löytymään. Tai abun speedlockia 75 €.
tsoka

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 15.05.07 - klo:20:10 »

make
mitä ne maksaa siellä työpaikan hyllyssä
poka
SP-Team
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 15.05.07 - klo:21:53 »

Määpä perjantaina katon mikä kela mulla on joku shimano jokata pauksessa.. Lähtö oli tiurasa 95 Euroa..

Pittää kyllä ehdottomasti hetkutella nuo berkleyt..
Jata

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 16.05.07 - klo:18:55 »

Oli hyvä tuo enizein linkki!

Make, löytyykö sieltä teijän "työpaikan hyllystä" tuota pfluegerin magnesiumhaspelia? Aika ruokaselta vaikuttas tuo kela. Jostainkai se pitäs katella uus kela. On meinaan meidän työpaikan hyllyssä vähä toisenlaista tavaraa.
poka
SP-Team
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 16.05.07 - klo:22:31 »

Pitäskö meidänki Jata saada nuo työ asiat sille mallille, että sais työaikanakin hetkutella vapoja ja testailla keloja ihan luvan kans.. Pyörittää silmiään
Jata

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 16.05.07 - klo:22:54 »

Pitäskö meidänki Jata saada nuo työ asiat sille mallille, että sais työaikanakin hetkutella vapoja ja testailla keloja ihan luvan kans.. Pyörittää silmiään

No ehottomasti! siinä pysys ajan hermolla nuijen välineitten suhteen. Jos ottas seuraavalla kerralla puheeksi..
Make
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 21.05.07 - klo:18:10 »

lightning rodien hinta on siinä viidenkympin perseesä, mutta hinta on tietenki neuvoteltavissa.Erämessuilta ostin kuitenki itelle berkleyn series onen joka on kyllä hyvän tuntonen keppi. Ei löydy jatalle magnesiumhaspelia meidän hyllystä..
Jata

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 21.05.07 - klo:18:51 »

lightning rodien hinta on siinä viidenkympin perseesä, mutta hinta on tietenki neuvoteltavissa.Erämessuilta ostin kuitenki itelle berkleyn series onen joka on kyllä hyvän tuntonen keppi. Ei löydy jatalle magnesiumhaspelia meidän hyllystä..

Niimpä tietenki! just ku meinasin että makeltahan sen saa puoli-iliman. No joko sitä okuman vsystem 40:stä löytyy?
Make
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 23.05.07 - klo:18:26 »

Vsystem 40:stä ei löydy, mutta okuman zeon 40:stä löytyy. Pistetäänkö tulemaan? Cool Näytti seinällä olevan jonkulainen Pflueger settiki mutta tuskin on se mitä hamuat. Ulkokuori näytti useamman vuoden varastosa pölyyntyneeltä.
Tagit: Haspeli Haspelivapa Haspelivavat 
Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 7   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: