Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 ... 15   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Rapala Minnow Spoon

(Luettu 104607 kertaa)
theKalastaja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #60 : 05.08.10 - klo:11:26 »

Ei mikään.Itse en ole saanut "minnareilla" koskaan mitään vaikka toiset kehuu niitä maasta taivaaseen.Yks vaihtoeho on että en vaan osaa kalastaa niillä.

"SE ON ISO!...se on...se on...pohjassa prkl!"
Asioiden kertomatta jättäminen ei ole valehtelua!
Percho

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #61 : 05.08.10 - klo:12:06 »

Mulla on neljä minnow spoonia ja koskaan ei oo tullu mitään.Yhden kerran on ollu kiinni mutta sekin irtos (tietenkin).Mun mielestä huono viehe joista voisin luopua kokonaan...
Samaa mieltä. Turha uistin.

COME BACK!!! ; )
Vastarannankiiski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #62 : 05.08.10 - klo:13:26 »

väri s eli hopea on toiminut ainakin täälläpäin.

Hurttarautu
stento-z

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #63 : 05.08.10 - klo:13:46 »

Kyllä kalaa tulee oli paras uiste kun vedettiin kaislikon reunaa missä oli ahvenvitaa riittävästi
mutta minowilla pärjäsi hyvin 3kg oli isoin helle päivä ja melkein täys pläkä Iskee silmää
JET Kop
Vieras
« Vastaus #64 : 16.08.10 - klo:14:17 »

Nuo karkuutukset käy välillä hermoille kun eilen olin eräällä metsälammella heitin siinä ekan heiton. Kelasin  olin juuri nostamassa uistinta kun pamahti noin 3-4kg hauki kiinni. En ehtinyt kauaakaan väsyttää kun se tuli pintaan potkaisi pari kertaa ja irti. Jos olisin saanut olisi ollut oma ennätys. Kyllä ottaa päähän.
ZimppA95
Vieras
« Vastaus #65 : 20.08.10 - klo:17:32 »

Viime vuonna itekke sain Minnow Spoonilla kalaa ja paljon, tänä vuonna sit tullut 2 tai 3 pientä haukea... En oo enään melkein yhtään käyttäny, joka reissulla heitto tai pari. Mistäköhän mahtaa johtua? Ja kaverit saa sillä melkein joka reissu! Niin, että eipä mikään kummoinen uistin ole, jää heinikkoon kiinni niinkuin muutkin, paljon karkuutuksia ja yms.
luisfigo
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #66 : 03.09.10 - klo:13:09 »

Firetiger tai ambulanssi on olleet ehdottamasti kovimpia, ja suurin koko vieheestä.
Lapinkala
Vieras
« Vastaus #67 : 23.11.10 - klo:21:35 »

Nykyään ei pakissa lymyä enää yhtään minnowspoonia mutta elämäni suurimman hauen 2.73kg sain GRT värisellä 7cm:llä. Uistin koristää nykyään mökin seinää taululla yhdessä kalan valokuvan kanssa.
Ahven 2 kg

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #68 : 24.11.10 - klo:19:11 »

Itselläni on tuollainen ahvenen värinen.

Keski-Suomen Kalastajat 2011!
baakel
Vieras
« Vastaus #69 : 24.11.10 - klo:19:53 »

Itellä pienintä kokoa 2 kpl. Värit kelta-punainen ja ahvenväri.
esteri123

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #70 : 25.02.11 - klo:19:05 »

Nuo karkuutukset käy välillä hermoille kun eilen olin eräällä metsälammella heitin siinä ekan heiton. Kelasin  olin juuri nostamassa uistinta kun pamahti noin 3-4kg hauki kiinni. En ehtinyt kauaakaan väsyttää kun se tuli pintaan potkaisi pari kertaa ja irti. Jos olisin saanut olisi ollut oma ennätys. Kyllä ottaa päähän.

Olen "Jet kopin" kanssa samaa mieltä että hermoille käy kun joka toinen kala karkaa Järkyttynyt
Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #71 : 25.02.11 - klo:20:18 »

Olen "Jet kopin" kanssa samaa mieltä että hermoille käy kun joka toinen kala karkaa Järkyttynyt
Itsellä jostain syystä lähes jokainen kala tullut ylös. Vinkkinä vaan, että jos tunnet kalan käyvän kiinni, mutta karkaa, niin taivuttaa ruohosuojaimen ylös. Seuaavalla heitolla valmiina vastaiskuun, niin kyllä pitäisi tarttua. Hymyilee

Team Tunturi
mikael

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #72 : 25.02.11 - klo:21:52 »

Itsepä en ole saanut minnow spoonilla ainuttakaan kalaa, syynä se, että kalat vain lähtevät seuraamaan spoonia eivätkä tartu. Joskus isokin hauki seuraa veneelle asti ja molskahtaa aivan veneen vieressä, niin mitenkäs tällaisen saan tarttumaan? Luottamus näihin menyt jo aikaa sitten ja jos puolet vielä pääsee karkuun niin... Epävarma

Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #73 : 25.02.11 - klo:22:00 »

Itsepä en ole saanut minnow spoonilla ainuttakaan kalaa, syynä se, että kalat vain lähtevät seuraamaan spoonia eivätkä tartu. Joskus isokin hauki seuraa veneelle asti ja molskahtaa aivan veneen vieressä, niin mitenkäs tällaisen saan tarttumaan? Luottamus näihin menyt jo aikaa sitten ja jos puolet vielä pääsee karkuun niin... Epävarma
Siinä tapauksessa täytyy ärsyttää haukea. Pieniä pysäytyksiä, kelaustaukoja ja nykäisyjä vavalla. Jotkut hauet ovat niin kovakalloisia jääräpäitä, etteivät millään taktiikalla suostu nappaamaan, mutta yleensä näillä menetelmillä tommaa. Hymyilee
mikael

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #74 : 25.02.11 - klo:22:03 »

Entäs jos vesi on niin tummaa, että tuota seuraavaa kalaa ei näe ennen venettä? Epävarma
Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 ... 15   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: