Sivuja: 1 [2] 3 4   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Kalastuskilpailut 2009

(Luettu 33874 kertaa)
Lohimies
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #15 : 06.07.09 - klo:14:43 »

lisäsin hauen kaloihin mutta ei ole kisassa miten saan se mukaan kisaan
EniZei
Ylläpitäjä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #16 : 06.07.09 - klo:15:01 »

lisäsin hauen kaloihin mutta ei ole kisassa miten saan se mukaan kisaan

Kyllä se tuolta listasta löytyy: http://www.kalasaalis.com/kalastuskilpailut/#14
Lohimies
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #17 : 08.07.09 - klo:11:25 »

itse en kalaani tai nimeä näe,kuuluisiko silti se minulle näkyä. Huh Huh
EniZei
Ylläpitäjä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #18 : 08.07.09 - klo:11:51 »

itse en kalaani tai nimeä näe,kuuluisiko silti se minulle näkyä. Huh Huh

Oot oikeessa, se ei mahdu tuohon listaan (ylläpidolla eri säädöt), mutta on se mukana kilpailussa siitä huolimatta. Kyseisessä listassa näkyy top 20 tilanne tällä hetkellä. Teen jossain vaiheessa sillei, että jokaiselle kilpailulle on oma sivunsa, jolloin kilpailun kaikki kalat voidaan näyttää. Nyt se ei ole mahdollista, koska sivu venyisi armottoman pitkäksi ja muuttuisi turhan raskaaksi.
EniZei
Ylläpitäjä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #19 : 22.07.09 - klo:10:50 »

Kuhakilpailun palkinnot tarkennettu. Perza lahjoitti jälleen vaappujansa kilpailuun 4kpl. Voittajalle kuvanmukaiset kuhavaaput ja arvonnan voittajalle sama paketti. Kiitokset perzalle kilpailujen tukemisesta!

Perza-vaappuihin voit tutustua täällä.
skfin

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #20 : 06.08.09 - klo:12:54 »

Otetaanko arvontaan mukaan vain ne, jotka näkyvät kilpailun loputtua listalla vaiko kaikki vaikkapa kuhan lisänneet?

Älä hätäile Hymyilee | skfin @ Quakenet, Freenode, IRCnet
EniZei
Ylläpitäjä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #21 : 06.08.09 - klo:16:05 »

Otetaanko arvontaan mukaan vain ne, jotka näkyvät kilpailun loputtua listalla vaiko kaikki vaikkapa kuhan lisänneet?

Kaikki kuhan kilpailuaikana saaneet ja tänne kuvan kanssa lisänneet käyttäjät ovat arvonnassa mukana.
Asseri
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #22 : 07.08.09 - klo:17:49 »

(Sopiiko vielä jokin muukin kalalaji?)

Tuohon kysymykseen voisi vastata että made.
Joulukuussa alkaa kutu ja pilkkinä ryöstö.

Daiwa

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #23 : 10.08.09 - klo:13:28 »

Onginta - Kalalajeina ahven,särki,lahna,sorva,säyne,ruutana,pasuri (Sopiiko vielä jokin muukin kalalaji?)
Voisko tuohon lisätä ainakin hauen ja suutarin? Tullut tuossa pari onkireissun yhteydessä haukea ja kattelin tuossa käyttäjän "wesku" suutaria, niin oishan se hyvä, jos nekin saatais kilpailuun mukaan. Vai?

TEAM Tunturi
Artsi94
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #24 : 12.08.09 - klo:16:03 »

Onko tässä mitään ikärajaa tai muita vaatimuksia? Muutamia kuhia olen kerran saanut että voisin lisäillä ne  Näyttää kieltä

Kuhaa tulee.
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #25 : 12.08.09 - klo:16:11 »

Onko tässä mitään ikärajaa tai muita vaatimuksia? Muutamia kuhia olen kerran saanut että voisin lisäillä ne  Näyttää kieltä

Kaikki kilpailuaikana pyydetyt ja tänne lisätyt kalat ovat mukana kilpailussa. Ikärajaa ei siis ole.

Mika
Trust me - I know what I'm doing
Artsi94
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #26 : 13.08.09 - klo:13:39 »

Hyvä lisäämpäs sitten pari kalaa.  Hymyilee
Wesku
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #27 : 17.08.09 - klo:06:28 »

Voisko tuohon lisätä ainakin hauen ja suutarin? Tullut tuossa pari onkireissun yhteydessä haukea ja kattelin tuossa käyttäjän "wesku" suutaria, niin oishan se hyvä, jos nekin saatais kilpailuun mukaan. Vai?

Kiitoxet Daiwa, tuosta suutarista olen minäkin muistaaxeni kysynyt waan wastausta en ole saanut.
No kisataan keskenämme jo walituilla jos kesken kisaa ei lisää lajeja saada.
EniZei
Ylläpitäjä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #28 : 18.08.09 - klo:07:28 »

Kiitoxet Daiwa, tuosta suutarista olen minäkin muistaaxeni kysynyt waan wastausta en ole saanut.
No kisataan keskenämme jo walituilla jos kesken kisaa ei lisää lajeja saada.

Kesken kisan ei luonnollisesti kalalajeja aleta lisäilemään. Lisätään ensi vuoden onkikisaan suutarikin mukaan.
Daiwa

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #29 : 19.08.09 - klo:17:07 »

Kesken kisan ei luonnollisesti kalalajeja aleta lisäilemään. Lisätään ensi vuoden onkikisaan suutarikin mukaan.
Ookei.. Ois pitäny hoksata heti.  Iskee silmää Seuraavaan kisaan sitte ja katotaan, jos vielä jotain mieleen tulee, niin voi laittaa mukaan.
Tagit: Kalastuskilpailut 
Sivuja: 1 [2] 3 4   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: