Sivuja: 1 ... 12 13 14 15 [16] 17 18   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Isoin hauki heittokalastelemalla!

(Luettu 112389 kertaa)
makeonparas
Vieras
« Vastaus #225 : 22.12.12 - klo:13:19 »

3.4 kg hauki tuntemattomalla vanhalla kevennetyllä taimen lusikalla koskesta, heittokalastus
HauenSaalis
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #226 : 06.01.13 - klo:11:12 »

Mulla on isoin 3kg, mutta osaatteko vastata tuleeko spinnerbaitilla haukea tumma vetisellä joella?
Pro-Rapala
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #227 : 07.01.13 - klo:08:04 »

Mulla isoin on 4,50kg http://www.kalasaalis.com/Pro-Rapala/kalat/Hauki/22389/ Kuusamon muovikalalipalla. Saantipaikkana pieni lampi.

Jyrize
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #228 : 10.01.13 - klo:08:07 »

9.22kg bomberin herky jerkyllä, värinä oli vihreä keltainen jossa mustia täpliä kyljessä

Jos luet tämän olet HÖLMÖ!!!!
Teippa
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #229 : 14.01.13 - klo:00:40 »

4 kg. keltamustalla vanhalla n. 15cm vaapulla jonka setä lahjotti tarpeetomana

Njoi
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #230 : 14.01.13 - klo:14:46 »

Noooo... Oon alottelia mutt ainoon kerran kun olin kalas niin 2,5 kg
Kirremies25
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #231 : 20.01.13 - klo:09:52 »

Itellä tais olla viimekesänä joku reilu 3-4kg mut oli yks aika iso just rannassa joku 6 kilosta --> eteenpäin, ja sitten se karkas ja en saanut. Kyllä vähän vitutti mut oli pikku taistelu silti siinä:-)
-kelaaja-
Vieras
« Vastaus #232 : 21.03.13 - klo:18:47 »

oma henkiilökohtainen enkka on 1.95 joka oli pituteensa nähden todella laiha (pituus 73 cm) jonka sain abun reflexillä 
KABANOSSI
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #233 : 21.03.13 - klo:19:14 »

9,7kg Eumerin pinkki/keltaisella Piketubella
thewade
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #234 : 25.03.13 - klo:10:40 »

7kg hauki, 8cm helmi räsäsellä.

ihmisten kalastaja
Pikehunter
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #235 : 04.04.13 - klo:21:47 »

Isoin hauki heittelemällä oli noin 6kg, ja iski myöhään syksyllä todella matalasta lahdesta (vettä 1-1,5m) Laxmanin lippa/tursas yhdistelmään.
Yle
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #236 : 15.05.13 - klo:14:04 »

Tarkoitetaanko isoimmalla painoa vai pituutta???

Nohh...vastaan kummatkin kalat.

Painavin oli 9,8 kg (109cm) hauki ja tuli 18cm rapalan magnum, värinä ruskea.

Pisin oli 113,5 cm (8,2kg) anorektikkohauki joka tuli 19cm nelipalapelillä, värinä siniviher- sävytteinen.

Tunteja merellä sateisessa syysviimassa. Lukematon määrä uistimen vaihtelua eikä tärppiäkään. Kylmä,märkä sekä hatutus erittäin kova, mp.
Mitä sanoi kalakaverini siihen?
ET VAAN YRITÄ TARPEEKS...!!!
Sainue
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #237 : 16.06.13 - klo:22:06 »

Isoin hauki heittämällä tuli omalta mökiltä, merenrannasta 4,8kg / 88cm. Hauki tarttui alku kesästä 9cm / 26g Kuusamo Professor Helmeen. Professor oli väreiltään vaaleansinertävä/vaalpunainen.
Kainuun taikaa
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #238 : 17.06.13 - klo:00:02 »

5,5kg miinoanjärveltä mepps long aglia redbo 3 samalla kerralla 6 muutakin kalaa samalla lipalla. 3,5kg,4kg ja tuo 5,5kg suurimmat.
prutkutin76
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #239 : 17.06.13 - klo:05:05 »

8,5kilonen viime syksynä 12gramman lotolla väri oli puna musta kultasilla pilkuilla.ahventa yritettiin ni nappaski enkka hauki. Järkyttynyt
Sivuja: 1 ... 12 13 14 15 [16] 17 18   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines