Äänestys
Kysymys: Millaisella viestimäärillä tähtiä kuuluisi kertyä?  (Äänestys päättynyt: 31.01.10 - klo:22:30)
1.* 25viestiä, 2.* 100viestiä, 3.* 250 viestiä, 4.* 500 viestiä ja 5.* 1000 viestiä. - 14 (42.4%)
1*/Heti kun on rekisteröitynyt, 2*/100 viestiä 3*/300 viestiä 4*/600 viestiä 5*/1000 viestiä - 6 (18.2%)
1.* 50 viestistä, 2.* 150, 3.* 300, 4.* 700 ja 5.* 1500. - 2 (6.1%)
1.* heti rekisteröityessä, 2.* 100-, 3.* 400-, 4.* 1000- ja 5.* 2000-viestiä - 6 (18.2%)
Luovutaan kokonaan tähtien käytöstä - 5 (15.2%)
Äänestäjiä yhteensä: 30

Sivuja: 1 [2] 3 4   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Tähdet

(Luettu 23306 kertaa)
Sopuli

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #15 : 03.02.09 - klo:17:36 »

Nyt on jaettu kaikille kuville tähdet. Ei enään arvostelematonta kuvaa tällä sivulla. Puolet kuvista pitäis ohjata johtoa pitkin jätteenkäsittelyyn. Yksikin tähti oli liioittelua joidenkin kuvien kohdalla. Enemmän panostusta kuvanlaatuun!
ollimaha

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #16 : 03.02.09 - klo:18:40 »

Nyt on jaettu kaikille kuville tähdet. Ei enään arvostelematonta kuvaa tällä sivulla. Puolet kuvista pitäis ohjata johtoa pitkin jätteenkäsittelyyn. Yksikin tähti oli liioittelua joidenkin kuvien kohdalla. Enemmän panostusta kuvanlaatuun!

Täällä foorumilla on nelisen tuhatta käyttäjää, eikä kaikki voi olla erinomaisia, tai edes hyviä kuvaajia. Ja jos joku tosissaan on laittanut foorumille kuvan, joka on vähän huonolaatuinen, vaikea sitä on lähteä poistelemaan...

Nämä on näitä ikuisuuden kysymyksiä.

tsoka

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #17 : 03.02.09 - klo:20:20 »

jos olen oikein käsittänyt tämä sivusto on kalastussivusto ,valokuvaukseen lienee jossainpäin internettiä omansa  Järkyttynyt taitaa olla katkeraa tilitystä  ::)tai väärää kuvitelmaa siitä että omat taidot on ylivertaiset
ollimaha

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #18 : 03.02.09 - klo:20:45 »

jos olen oikein käsittänyt tämä sivusto on kalastussivusto ,valokuvaukseen lienee jossainpäin internettiä omansa  Järkyttynyt taitaa olla katkeraa tilitystä  ::)tai väärää kuvitelmaa siitä että omat taidot on ylivertaiset

Ihan samaa mieltä tsokan kanssa.. Juuri tuota hain.
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #19 : 03.02.09 - klo:20:59 »

Kävin just noita kuvia läpi tuossa viime vkolla. Onhan siellä muutama mitkä ei oikeen esitä mitään tai on kovin huonolaadultaan (tarkennus unohtunu kokonaan, valaistus viturallaan jne jne), mutta ei nyt mitenkään häiritsevässä määrin kyllä ollut "huonoja" kuvia.

Joitakin sellaisia kuvia oli, että niillä ei varmaan ole merkitystä muille kuin kuvaus hetkellä paikalla olleille. Toki käyttäjiltä toivotaan jonkin laista itse sensuuria, mutta eipä noissa kuvissa kannata turhan tiukkaa linjaa lähteä vetämään. Laitelkaa vaan niitä kuvia lisää. Mukavahan niitä on katsella.

Varsinaisia kalastustilanteista otettuja kuvia oli aika vähän. Niitä olis kiva nähdä lisää.

Mika
Trust me - I know what I'm doing
Daiwa

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #20 : 21.03.09 - klo:21:22 »

Tähtiä tulee tällä hetkellä seuraavalla tavalla ja ne ovat viestimääriin sijottuja..
***    100    
Mulla on ~50 viestiä ja kolme tähteä?

TEAM Tunturi
ollimaha

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #21 : 22.03.09 - klo:00:00 »

Mulla on ~50 viestiä ja kolme tähteä?

Katoppas koska kirjotettu.. Toukokuussa vuonna 2007. Eli vähän vanhentunutta tietoa. Neljäs tähti tulee kun ylittää 200 viestin rajan.
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #22 : 22.03.09 - klo:00:30 »

Katoppas koska kirjotettu.. Toukokuussa vuonna 2007. Eli vähän vanhentunutta tietoa. Neljäs tähti tulee kun ylittää 200 viestin rajan.

Poikkeuksena tuohon ylläpitäjät ja moderaattorit joilla tähtien määrä vakiona kolme tähteä. Ylläpitäjät (EniZei, TuMi ja Poka) tekevät muutoksia noihin jos tarvetta, mutta aika hyvin taitaa nyt olla tähet kohillaan kaikille.  Iskee silmää
-JoN-

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #23 : 27.03.09 - klo:20:27 »

Neljäs tähti tulee kun ylittää 200 viestin rajan.

Eli mulle tulee ...nyt?  Virnistää

Milloin saa viidennen?

-FlyFishing-
ollimaha

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #24 : 27.03.09 - klo:20:34 »

Eli mulle tulee ...nyt?  Virnistää

Milloin saa viidennen?

Kyllä se jotain päälle 500 on.

Stento-sedällä on tällähetkellä neljä tähteä ja viestejä 400 ja rapiat, joten siitä päättelin.
Daiwa

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #25 : 28.03.09 - klo:11:59 »

Elkää kumminkaan alkako kilpailemaan, sillä että kellä on eniten tähtiä/viestejä julkaisemalla turhia viestejä. Ja viestin lähettäessä luetaan se läpi parit kerrat ja laitetaan se asia samaan viestiin, eikä lähetetä kolmen viestin kera yhtä asiaa, kun tätäkin olen nähnyt.
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #26 : 28.03.09 - klo:13:30 »

Elkää kumminkaan alkako kilpailemaan, sillä että kellä on eniten tähtiä/viestejä julkaisemalla turhia viestejä. Ja viestin lähettäessä luetaan se läpi parit kerrat ja laitetaan se asia samaan viestiin, eikä lähetetä kolmen viestin kera yhtä asiaa, kun tätäkin olen nähnyt.

Tuo oli ihan hyvä ohje. Välillä tosiaan tulee näitä kirjotuksia, että yhdeltä henkilöltä tullu esim. 2min sisään kolme viestiä samaan aiheeseen ja kukaan ei oo väliin vastannu mitään eli on vaan jatkettu sitä omaa ajatusta kolmessa eri viestissä mitkä on sit kaikki sen yhden rivin mittasia, kun ne olis voitu kaikki kirjottaa yhteenkin viestiin.

Varsinaista haittaahan siitä ei sinällään ole, mutta on vähän sen näköstä, että sormet käy nopeemmin kuin ajatus ja tietysti näyttää vähän siltäkin, että on pyrkimys viestimäärän kasvattamiseen.
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #27 : 16.12.09 - klo:11:42 »

Nyt kun tähtiin tarvittavia viestimääriä mietitään uudestaan niin mitkä teidän mielestä olisi sopivat lukemat?
Monellako viestillä pitäisi saada ensimmäinen tähti ja monellako viides?
Heitelkää ehdotuksia niin laitetaan sitten vaikka ns. neuvoa-antava kansanäänestys pystyyn, kun joitakin ehdotuksia on tullut.
Daiwa

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #28 : 16.12.09 - klo:11:50 »

Monellako viestillä pitäisi saada ensimmäinen tähti ja monellako viides?
Heitelkää ehdotuksia niin laitetaan sitten vaikka ns. neuvoa-antava kansanäänestys pystyyn, kun joitakin ehdotuksia on tullut.
Kun ne nyt säilytetään, niin tässä ois minun lista...

1*/Heti kun on rekisteröitynyt, eikä ole vielä kirjoituksia
2*/100 viestiä
3*/300 viestiä
4*/600 viestiä
5*/1000 viestiä
Sopuli

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #29 : 16.12.09 - klo:13:46 »

Kun ne nyt säilytetään, niin tässä ois minun lista...

1*/Heti kun on rekisteröitynyt, eikä ole vielä kirjoituksia
2*/100 viestiä
3*/300 viestiä
4*/600 viestiä
5*/1000 viestiä

Kannatan Daiwan ehdotusta. Melko pitkään menee jos joku kiinnostuu keräilemään tähtiä. Nostetaan vaan tarpeeksi korkealle nuo rajat. Kun täällä tarpeeksi pitkään roikkuu ja viestittelee säännöllisesti asiaa ja auttaa muita, on viideskin tähti ansaittu. Näille keräilijöille laitetaan varmaan nytkin aina näitä huomautuksia. Ei ne kauaa jaksa täällä olla, jos huomaavat, ettei niistä tykätä oman käytöksensä takia.
Sivuja: 1 [2] 3 4   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: