Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Mitä olette saaneet ongella

(Luettu 76309 kertaa)
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #45 : 18.06.10 - klo:14:54 »

Aina liejutokosta kuhaan  Iskee silmää

Laitoksesta karannut rantahörhö.
Tupa

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #46 : 18.06.10 - klo:19:16 »

Kiiskeä ei täältä tule ollenkaan. Se on kummallista, mutta ei kai niitä tarvitakaan.

Barra

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #47 : 18.06.10 - klo:19:23 »

Kiiskeä ei täältä tule ollenkaan. Se on kummallista, mutta ei kai niitä tarvitakaan.

Mitä kaikilla on kiiskiä vastaan? En ikinä tajua mokomaa.

Mutta jos vaikka vastais kysymykseenkin. Siis onkeen on ottanu ainakin ahven, särki, lahna, seipi, sulkava, pasuri, sorva, törö, varmaan joku muukin särjen sukunen, kivinilkka, kolmipiikki ja se kiiski. En ole varma olisko ollut jotain muitakin mutta onhan tuossa jotain.

Dafag did I just said...
Tupa

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #48 : 18.06.10 - klo:19:43 »

Mutta jos vaikka vastais kysymykseenkin. Siis onkeen on ottanu ainakin ahven, särki, lahna, seipi, sulkava, pasuri, sorva, törö, varmaan joku muukin särjen sukunen, kivinilkka, kolmipiikki ja se kiiski. En ole varma olisko ollut jotain muitakin mutta onhan tuossa jotain.

Siis eihän mikään saalis ole pahasta, mutta hyvä että sitä ahvenaa tulee kiiskienkin edestä.
Jere98

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #49 : 18.06.10 - klo:22:04 »

sitä mäkin oon miettiny kiiskihän on kuulemma hyvää kiiskiliemenä ja sitä on kuulemma verrattu jopa kuhan makuun .mitä eroa on kiiskellä ja särjellä eihän sekään yhtään sen kummempi kala oo kun kiiski?no juu mutta puhuuhan toki jotkut että kiisket pilaa vesistön.kun ei taida oikein muillekaan kaloille kelvata.mutta joo tähän kyselyyn oon jo vastannu ennemmin...
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #50 : 18.06.10 - klo:22:24 »

sitä mäkin oon miettiny kiiskihän on kuulemma hyvää kiiskiliemenä ja sitä on kuulemma verrattu jopa kuhan makuun .mitä eroa on kiiskellä ja särjellä eihän sekään yhtään sen kummempi kala oo kun kiiski?no juu mutta puhuuhan toki jotkut että kiisket pilaa vesistön.kun ei taida oikein muillekaan kaloille kelvata.mutta joo tähän kyselyyn oon jo vastannu ennemmin...

Kiiskihän syö melkeinpä pääravinnokseen toisten kalojen kutuja, siinä on mulle ainekin ihan riittäviin syytä syöttää ne lokeille. Täkyssäkään ole haukea saanut kun kiiski syöttinä, hauen mahasta on kyllä kiiskejä varmasti vastaan tullut...  Pyörittää silmiään
Barra

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #51 : 19.06.10 - klo:08:51 »

Kiiskihän syö melkeinpä pääravinnokseen toisten kalojen kutuja, siinä on mulle ainekin ihan riittäviin syytä syöttää ne lokeille. Täkyssäkään ole haukea saanut kun kiiski syöttinä, hauen mahasta on kyllä kiiskejä varmasti vastaan tullut...  Pyörittää silmiään

http://www.rktl.fi/kala/tietoa_kalalajeista/kiiski/
Tuolla on osin samaa tietoa. Tämän mukaan kiiski tosin kelpaa muille kaloille ruuaksi eikä pilaa vesistöjä. Ainakaan niin pahoin kuin särki. Mädin syöntiä ei varmaan kukaan kiistä, mutta miten se vaikuttaa kalakantoihin on asia erikseen...

Älkää ottako tätä nyt siten että koitan kaikkia säästämään kiisket, sehän on kalastajan oma asia mitä saalille tekee. Jos jossain vesistössä kiiskiä on selkeästi liikaa niin mikä jottei saa lokeille heitellä. Mutta jos vesistöstä arvokalat puuttuvat ja muutkin on vähän mitä on niin ehkä niitä ei ole pakko listiä. Ite päästän järjestään takasin tohon lähijokeen kun "arvokkain" kala taitaa olla mutanen hauki...
tuom4s
Vieras
« Vastaus #52 : 19.06.10 - klo:15:38 »

Ei paljoo tuu mieleen, oon saanu 560g lahnan ja särkiä sekä ahvenia. En paljon muuta oo saanut.
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #53 : 19.06.10 - klo:20:23 »

http://www.rktl.fi/kala/tietoa_kalalajeista/kiiski/
Tuolla on osin samaa tietoa. Tämän mukaan kiiski tosin kelpaa muille kaloille ruuaksi eikä pilaa vesistöjä. Ainakaan niin pahoin kuin särki. Mädin syöntiä ei varmaan kukaan kiistä, mutta miten se vaikuttaa kalakantoihin on asia erikseen...

Älkää ottako tätä nyt siten että koitan kaikkia säästämään kiisket, sehän on kalastajan oma asia mitä saalille tekee. Jos jossain vesistössä kiiskiä on selkeästi liikaa niin mikä jottei saa lokeille heitellä. Mutta jos vesistöstä arvokalat puuttuvat ja muutkin on vähän mitä on niin ehkä niitä ei ole pakko listiä. Ite päästän järjestään takasin tohon lähijokeen kun "arvokkain" kala taitaa olla mutanen hauki...

Juu kyllä se varmasti ravinnoks pedoille kelepaa  Iskee silmää Jäänyt vaan tavaks nirskiä ne, keväällä niitä on hauen kutupaikalla hauen kudun aikaan keposesti satapäisiä parvia kaiketi terrorisoimassa  Iskee silmää
fisherman97

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #54 : 23.06.10 - klo:11:16 »

Toissa päivänä tarttui 5cm made onkeen  Virnistää ja 4 päivää myöhemmin 2kg hauki mato-onkeen Hymyilee

Elämä opettaa, kuolema lopettaa.
hannes -97
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #55 : 05.07.10 - klo:18:47 »

ahvenia lahnoja sorveja salakoita kiiskejä ja särkiä
Allu97
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #56 : 19.07.10 - klo:11:01 »

Ahvenia,lahnoja,särkiä,seipiä,kiiskiä ja ruutanoita. Isoin ahven 1kg Hymyilee.
Lare
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #57 : 19.07.10 - klo:11:34 »

Ahvenia,Lahnoja ja Särkiä

Terveisin KuhanTappaja
elq
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #58 : 31.07.10 - klo:14:53 »

Ahventa, särkeä, muikkua, haukea, lahnaa, salakkaa, kolmepiikkistä...
theKalastaja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #59 : 05.08.10 - klo:12:12 »

Mää oon saannu ongella ahvenia,sorvia,lahnan ja särkiäl.

"SE ON ISO!...se on...se on...pohjassa prkl!"
Asioiden kertomatta jättäminen ei ole valehtelua!
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: