Äänestys
Kysymys: mieluisin saalis näistä
lohi
kuha
hauki
siika
särki
harri
kirre
ahven
taimen
matikka

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Mieluisin saaliskala

(Luettu 15326 kertaa)
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #30 : 09.11.08 - klo:21:46 »

Eli mieluisin saaliskala on se, jota lähtee hakemaan, ja jos sen vielä saa. Silloin siitä tulee mieluisin kalalaji, sillä hetkellä.

Hyvä pointti. Tosin tuossakin poikkeuksen tekee se, että jos kala on riittävän iso niin se on aivan se ja sama mitä lajia se on.  Iskee silmää
Sen verta harvakseltaan noita isomuksia tuloo, että en kehtaa ruveta harmittelemaan jos semmosen puntarille saan.

Mika
Trust me - I know what I'm doing
ollimaha

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #31 : 09.11.08 - klo:22:06 »

Hyvä pointti. Tosin tuossakin poikkeuksen tekee se, että jos kala on riittävän iso niin se on aivan se ja sama mitä lajia se on.  Iskee silmää
Sen verta harvakseltaan noita isomuksia tuloo, että en kehtaa ruveta harmittelemaan jos semmosen puntarille saan.

Totta tuokin  Hymyilee Koolla siis ON väliä  Hymyilee leveästi Paitsi ehkä luonnonvaraisilla taimenilla. Kyllä ne on niin kauniita että koolla ei välttämättä ole väliä.

Hauzi
Vieras
« Vastaus #32 : 09.11.08 - klo:22:42 »

Taimen. On se vaan niin mukava kala. Jaksaa taistella eikä ole liian helppo pyydettäväksi.
oppipoika

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #33 : 09.11.08 - klo:23:00 »

Taimen on niinkuin, ollimaha toteaa, kaunein kala. Ellei saaliin hyväksikäyttö olisi niin syvään juurtunut,olisin monta upeaa kalaa päästänyt pois.
 Minulla nyt kuitenkin toinen vaihtoehto olisi, etten kalastaisi lainkaan.Olen sen ongelman ratkaissut niin, että kalastan vähän ja ajankuluksi kehittelen muuta askaretta kalastusretken täytteeksi. ( Että muka kaakaoo,ja mehua, Kahvia sanon minä.)
 Uskon ettei kukaan vihjaisekkaan että minun tällä ikää täytyisi tapojani muuttaa.

Sensijaan olen Ollimahan kanssa täysin eri mieltä kalastuksen orjallisesta suunnitelmallisuudesta ja pettymyksestä jos suunnitelma ei toteudu.
 Jos joskus on päässyt lilanteeseen että kalastus on ns.hanskassa on siitä ilo mennyt.
 Yritys on loppunut kun olet maalissa.
 Olkoon kalastajan päivä yllätyksiä täynnä.
ollimaha

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #34 : 09.11.08 - klo:23:46 »

Taimen on niinkuin, ollimaha toteaa, kaunein kala. Ellei saaliin hyväksikäyttö olisi niin syvään juurtunut,olisin monta upeaa kalaa päästänyt pois.
 Minulla nyt kuitenkin toinen vaihtoehto olisi, etten kalastaisi lainkaan.Olen sen ongelman ratkaissut niin, että kalastan vähän ja ajankuluksi kehittelen muuta askaretta kalastusretken täytteeksi. ( Että muka kaakaoo,ja mehua, Kahvia sanon minä.)
 Uskon ettei kukaan vihjaisekkaan että minun tällä ikää täytyisi tapojani muuttaa.

Sensijaan olen Ollimahan kanssa täysin eri mieltä kalastuksen orjallisesta suunnitelmallisuudesta ja pettymyksestä jos suunnitelma ei toteudu.
 Jos joskus on päässyt lilanteeseen että kalastus on ns.hanskassa on siitä ilo mennyt.
 Yritys on loppunut kun olet maalissa.
 Olkoon kalastajan päivä yllätyksiä täynnä.

En tietenkään sitä niin raakasti tarkoittanut, että rupee **tuttamaan jos se ei olekkaan se hauki siellä uistimen päässä, jos sitä on lähtenyt hakemaan. Yllätykset on aina hienoja, mutta jos vähänkin on suunnitellut että tänään lähdetään saaliiksi hakemaan meritaimenta, niin kyllähän se iloa tuottaa kun siellä uistimen jatkeena on meritaimen, eikä esimerkiksi hauen puikkari. Tässä mielipiteessäni huomatkaa se että olen myös innokas metsämies, ja aina ennen jahdin alkua jahtiporukka sopii metsästettävät eläimet, ja niiden lukumäärän. Sieltä tämäkin mielipide ehkä juontuu.  Hymyilee leveästi

Antaa se Ahti mitä tahansa, kyllä siihen on ilolla suhtauduttava.
oppipoika

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #35 : 10.11.08 - klo:10:52 »

Karrikoiden tietoisesti ollimahan juttua sain oman mielipiteeni esiin.
 Vastaus alkuperäiseen kysymykseen; Taimen on paras.
laama
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #36 : 06.07.09 - klo:18:50 »

kun ite tykkään tosta kuhasta haluaisin tietää mistä muut tykkää

-Edit otsikkoa korjattu
Braven

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #37 : 07.07.09 - klo:05:43 »

Syksyinen meritaimenen kalastus menee ylivoimasesti muun edelle.
fishaman
Vieras
« Vastaus #38 : 08.07.09 - klo:13:02 »

Haukean on tullut yleensä kalastettua ympäri kesän. Hymyilee
skfin

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #39 : 08.07.09 - klo:16:31 »

Taimen ja Kirre on voittamaton kaksikko. Kuhakin olisi kyllä kieltämättä myös hyvä vaihtoehto.

Älä hätäile Hymyilee | skfin @ Quakenet, Freenode, IRCnet
jonzku
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #40 : 08.07.09 - klo:19:39 »

Hauki ja Ahven ovat aikalailla ykkösiä.

-jonzku
Lohimies
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #41 : 09.07.09 - klo:13:29 »

siika on paras,Taimen on hyvää,harjus,lohi,kuha on hyvää, ahven on syötävää,Hauen laitan roskikseen.
zanne
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #42 : 09.07.09 - klo:14:01 »

no kirjolohi ja taimen on hyvät
Jesse

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #43 : 13.07.09 - klo:12:46 »

Taimenta mieluiten pyydystän.

><((((°> Pohjaa luulee usein kalaksi, mutta kalaa harvemmin pohjaksi! <°))))><
             ´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((°>    <°))))>< ¸.·´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`
aksu97

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #44 : 07.09.09 - klo:13:42 »

Siis mitä kalaa kalastat mieluiten. Itse kalastan haukea ja ahventa, koska ei ole muuta mahdollisuutta, mutta kyllä muutkin kalat ovat tervetulleita. Iskee silm&#228;&#228;

Hiljaa. Kohta se tulee...
Tagit: Kala Kalat 
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: