Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 117   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Veekäyrä korkealla....

(Luettu 581635 kertaa)
Eris
Vieras
« Vastaus #30 : 08.12.09 - klo:23:24 »

Jaahas. Juve tippui Bayernille... Kaljaa hiiiiieman lisää ja Fifassa laitetaan asiat toisin ->...
köntsä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #31 : 09.12.09 - klo:14:58 »

En löytänyt sopivaa keskustelua mutta kyllähän tää vähän kyrpiikin. Kalastus kallistuu

Katohan kun on hyvän kokonen!
Pirkanmaan Kalakamut 2012
Hauzi
Vieras
« Vastaus #32 : 09.12.09 - klo:17:22 »

No eipä tuo nyt hinta niin paljoa nouse, että alkas verenpaine nousemaan. Vaikka olis 30e valtion kalastuksenhoitomaksu ni tulis se maksettua. Kuitenkin käsitykseni mukaan noi luvista tulevat rahat sijoitetaan siihen, että jatkossakin olisi vesistöissä kaloja pyydettävänä. Kuitenkin kun viime vuonna joutu pitkästä aikaa ostamaan Inarille vuoden uisteluluvan joka maksaa 50e niin eipä se kovastikkaan kirpaissut.
Esa62
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #33 : 11.12.09 - klo:22:49 »

jaa että tänne vois kirjoitella jos VVV käyrä on korkeella. No mulla on nyt ainakin niin korkealla josta huippua ei näe edes kuu lentäjätkään. Minä kun luulin että täällä ollaan suht koht asia linjoilla ja niin poispäin vaan mitä sain tänään kokea ilmoittelin taas kerran kalasaaliita sivuilleni niin eikös joku mikopaakkonen käskenyt tunkee minun tunkee se mun sinne.Minä olen sen verran vanhaa kastia että nous kyllä heti verenpaineet ja oli onni onnettomuudessa että ei ollut kyseinen henkilö käden ulottuvilla olis ehkä tullut sanottua takaisin jotakin sopimatonta.Tollaiset joutaisi kyllä minun mielestäni sulkea pois näiltä sivustoilta mielestäni on jo kyse kunnian loukkauksesta. Jos asiaan ei tule korjausta ehkä suljen oman sivustoni minulla ei ole mielenkiintoa tuommoista pa...aa lukea jatkossa.
EniZei
Ylläpitäjä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #34 : 12.12.09 - klo:00:10 »

jaa että tänne vois kirjoitella jos VVV käyrä on korkeella. No mulla on nyt ainakin niin korkealla josta huippua ei näe edes kuu lentäjätkään. Minä kun luulin että täällä ollaan suht koht asia linjoilla ja niin poispäin vaan mitä sain tänään kokea ilmoittelin taas kerran kalasaaliita sivuilleni niin eikös joku mikopaananen käskenyt tunkee minun tunkee se mun sinne.Minä olen sen verran vanhaa kastia että nous kyllä heti verenpaineet ja oli onni onnettomuudessa että ei ollut kyseinen henkilö käden ulottuvilla olis ehkä tullut sanottua takaisin jotakin sopimatonta.Tollaiset joutaisi kyllä minun mielestäni sulkea pois näiltä sivustoilta mielestäni on jo kyse kunnian loukkauksesta. Jos asiaan ei tule korjausta ehkä suljen oman sivustoni minulla ei ole mielenkiintoa tuommoista pa...aa lukea jatkossa.

Ei näitä kannata liian tosissaan ottaa. Mikolla on varmaan ollut V-käyrä kans korkealla tai muuten vain asiat heikolla mallilla. Epäasialliset viestit voi ilmoittaa suoraan ylläpidolle, niin me suoritetaan tarvittavat toimenpiteet. Kaikkia kaloja, kommentteja yms. me ei voida valvoa, joten on toivottavaa, että käyttäjät välittää viestiä meille. Sen on totta, että tuon tyyppiset kommentit ei missään nimessä palvele ketään, mutta netissä näitä on mahdoton etukäteenkään estää.

Joka tapauksessa Mikolle tuli tuosta kommentista 3 viikon banni. Eli tiukkaa linjaa jatketaan ja törkeyksiä ei sallita nyt eikä jatkossa!
ilkka81

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #35 : 12.12.09 - klo:11:35 »

kjäh!  Virnistää no noita kyllä aina riittää...

Stefa hoitaa se on JÄMPTI! =)
Joniolavi

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #36 : 14.12.09 - klo:13:37 »

Nyt on veeeeeeKÄYRÄ tapissaan...
leikkasin töissä sormestani kauheen siivun pois LOPPU-VUOSI SAIKKUA!
Ja hanskaa ei saa käteen tais jäädä nyt pilkkimiset tältä vuodelt PRK.!
täytyy varmaan keskittyä pro pilkkiin  Hymyilee leveästi
nooh saapa puunattu noita pilkkejä sitten toisella kädellä HITTO!
köntsä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #37 : 14.12.09 - klo:20:30 »

Nyt on veeeeeeKÄYRÄ tapissaan...
leikkasin töissä sormestani kauheen siivun pois LOPPU-VUOSI SAIKKUA!
Ja hanskaa ei saa käteen tais jäädä nyt pilkkimiset tältä vuodelt PRK.!
täytyy varmaan keskittyä pro pilkkiin  Hymyilee leveästi
nooh saapa puunattu noita pilkkejä sitten toisella kädellä HITTO!
Millä tuli leikattua, veitsellä Huh
Daiwa

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #38 : 15.12.09 - klo:15:36 »

leikkasin töissä sormestani kauheen siivun pois
Täälläkin on sormi paketissa.  Virnistää Vai saako nuita virnistysnaamoja tässä topikissa käyttää? Iskee silmää

TEAM Tunturi
Joniolavi

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #39 : 16.12.09 - klo:11:41 »

Millä tuli leikattua, veitsellä Huh

Veitsellä tietenkin kokkina hommissa eka tapaturma koko uralla...  Epävarma
Terotin perhana varta vasten veitsen just ennen ja leikkasin ensin tuoretta chiliä ja kun rupesin kiireellä pilkkomaan sipulia niin ups!! Hymyilee peukalon kynnestä eteenpäin kärki pois!!!
kirveli ihan V####TI ja hieraisin alkavan kyyneleleen viälä toisella kädellä ni eikö menny silmään sitä V###N chiliä... kyllä sählääjä on sählääjä...Hymyilee
Niin siinä sitten kävi.. nyt kasvatetaan kudosta rasvalappujen avulla peukaloon kun, sitä palaa ei saanu tikattua eikä, liimattua se oli liian piäni tikattavaks ja toisaaltas kuulemma liian iso että siihen tarvii nyt kasvattaa lihaa takasin...Hymyilee

Näiin sen kauden alun saa sitten pilattua älkää ottako mallia... Hymyilee
topsteri
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #40 : 22.12.09 - klo:14:02 »

Mormuskan teossa lipsahti kolvin nokka kämmeneen, tehden n.3 cm pitkän, todella tuskaisan kipeän palovamman.
Kala87433
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #41 : 05.01.10 - klo:22:04 »

koulu alkaa ylihuomenna... Vihainen
Jkkaur
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #42 : 05.01.10 - klo:22:25 »

Yhdyn samaan...  Surullinen missä tää joululomakin on mennyt, kalaakaan ei oikein ehtinyt kuin pari kertaa saakelin saakeli!!

Ei sitä aina voi saada... Muutakuin kokemusta!
köntsä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #43 : 06.01.10 - klo:16:54 »

Yhdyn samaan...  Surullinen missä tää joululomakin on mennyt, kalaakaan ei oikein ehtinyt kuin pari kertaa saakelin saakeli!!
Eipä tonne kouluun kauheesti tekis mieli mennä mutta minkäs teet. Epävarma Toivottavasti koulussa aika menisi nopeasti ja hiihtolma olis kohta jo käsillä.Cool
Jesse

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #44 : 06.01.10 - klo:17:26 »

Eipä tee kouluun hirveästi mieli. Surullinen

><((((°> Pohjaa luulee usein kalaksi, mutta kalaa harvemmin pohjaksi! <°))))><
             ´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((°>    <°))))>< ¸.·´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 117   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: