Sivuja: 1 [2] 3 4   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Airsoft

(Luettu 17659 kertaa)
murmeli14
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #15 : 09.05.10 - klo:17:03 »

Puolisen vuotta on tullut jo harrastettua.

Uistinsuodatin kehittäjä
DT-10
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #16 : 09.05.10 - klo:17:06 »

Minäkin käyn pelailemassa aina silloin tällöin. Tuntee ainakin että on liikkunut. Käy nimittäin kunnon päälle ja jännittävääkin on myös.
Tupa

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #17 : 18.05.10 - klo:21:41 »

Oon käyny nyt 2 kertaa kaverien kanssa. Mukavaa on. Ei oo omia aseita ja maskia, mutta lainaan kavereilta.

kalajanne
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #18 : 20.05.10 - klo:15:37 »

Juu onhan se ihan mukavaa... Ny ku uuden aseenki sain(merkki oli maruin joku konsu mut tarkkaa nimee en muista). Tänä kesänä ny jo viisi kertaa pelaalees oon ollu. Iskee silmää

EP - Tiimi.
K_jp
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #19 : 04.08.10 - klo:11:27 »

Joo kyllä harrastan ja onha sitä jossai tiimeissäki tullu pyörittyä:) niinku joku jo sano että on kyllä kallis harrastus.Mulla on ykkösase toi sähkökäyttönen EG170 vai 107...no kuitenki.sit on pistooli kaasukäyttönen Desert eagle ja sähkökäyttönen uzi sit on kaikkee sälää.ähöt on EG:ssä 100 ja desessä kai 80,uzista en sit tiiä varmaa 30:)
Laate
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #20 : 04.08.10 - klo:13:19 »

Jep harrastin kolme vuotta sitte meni luvat softata läheesellä paikalla niin ei olla löydetty uutta paikkaa niin tais siihen se jäädä  Vihainen
kalakaapo
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #21 : 10.08.10 - klo:14:47 »

Ite en sinänsä harrasta mutta välillä oon kaveri porukan kanssa jossain mettässä sotaa Virnistää

Perhokalastuksessa on sitä, JOTAIN?
nettikalastaja
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #22 : 11.08.10 - klo:12:56 »

Joo ite oon ollu mukana noissa tupa matseissa Hymyilee leveästi oma ase on ja maski
nettikalastaja
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #23 : 05.09.10 - klo:13:24 »

Tänäänki tuli pikkusen softattua nyt oli pistoolikin matkassa ua-312 seuraksi
jjannee--
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #24 : 14.10.10 - klo:22:20 »

ja olikohan tämä airsoft"tappo".com vai kalasaalis.com ? ihan vaan tällee.... näillekki keskusteluille on omat sivut ja oishan se kivaa jos pysyttäisiin aiheessa  Virnistää Hymyilee leveästi Virnistää Iskee silmää

jjannee--
Pasi1
Vieras
« Vastaus #25 : 14.10.10 - klo:22:26 »

ja olikohan tämä airsoft"tappo".com vai kalasaalis.com ? ihan vaan tällee.... näillekki keskusteluille on omat sivut ja oishan se kivaa jos pysyttäisiin aiheessa  Virnistää Hymyilee leveästi Virnistää Iskee silmää

Aihe on vapaamuotoisen keskustelun alla ja kirjoitus koskee otsikon mukaista aihetta, joten tuo viimeinen kommenttisi ei sinänsä ole kauhean johdonmukainen  Hymyilee leveästi  Ja toisekseen, jos on vapaamuotoinen alue, niin siellä saanee keskustella aika lailla kalastukseen liittymättömistä asioista?  Iskee silmää
Nuori -kalamies
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #26 : 27.03.11 - klo:14:05 »

kestääkö maruin pistooli (sis. jousit.)  yli vuoden jos käyttää hyvin ? kuin pitkää ne yleensä kestää? Hymyilee

Olisi mukava saada vastuksia tähän.
Revontuli
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #27 : 22.06.11 - klo:23:43 »

Itse olen harrastanut noin kolme vuotta ko. harrastusta. Mukava harrastus kunnon porukassa. Kannattaa kokeilla, jos sitä ei ole vielä ehtinyt tekemään Hymyilee

Kun itse tekee, niin saa mitä tulee.
Puolustusministeri
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #28 : 29.06.11 - klo:00:55 »

Muutaman vuoden tuota olen harrastanut. Tänä kesänä kalastaminen on jäänyt kyllä enemmälle, joten ei airsoftille ole jäänyt aikaa. Jospa tässä kesän aikana vielä ehtisi jossain isomassakin pelissä käydä.
onnikoira
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #29 : 29.06.11 - klo:14:43 »

Onhan sitä tullut jo vuosi harrastettuu mutta rahaa on menny.Ite softaan g&g gr 16 carbine combol, p90, ak 47 ja kwc co2 pistoolilla et kivaa on ollu Hymyilee leveästi Virnistää Hymyilee Cool
Tagit: Air.soft.airsoft 
Sivuja: 1 [2] 3 4   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: