Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7 8   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Kirjolohen heittokalastus

(Luettu 107004 kertaa)
EräKarhu
Vieras
« Vastaus #30 : 22.07.11 - klo:15:06 »

Itse on tullut kirreä heiteltyä pielisen rannalta käsin. On tullut 6 kirjolohta. Uistimina on toiminut kuusamo lätkä,luhr jensen, salmo hornet, pikku räsänen. Koskilta en olle kirjolohta saanut.
KKalapoika567

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #31 : 23.07.11 - klo:23:15 »

minäkin olen heitellyt rannalta kirreä ja tulosta on tullut ihan kohtalaisesti joku kymmenkunta kirree... suurin oli 3.47kg muutama vuosi sitten. itse tykkään käyttää paljon lusikoita kirjon pyytämisessä kuten kuusamon lätkä tai kapraali. tahnalla on myös mukava kalastaa jos vaan on hermoja ja kärsivällisyyttä odottaa Hymyilee leveästi

Jos uistimia ei jää pohjaan nii et saa kalaakaan!
Lapamato

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #32 : 30.07.11 - klo:20:55 »

Tänä vuonna 3 kirreä ylös asti:

Tämä iski Countdowniin, niinkuin tämäkin. Seuraavana päivänä Team Eskoon iski tällainen.
Maekine

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #33 : 31.07.11 - klo:18:39 »

Kannattaa nuo liitsit jättää kotiin ja kalastaa oikeilla vieheillä. Bete lotto pienemmässä ja toiseksi åpienemmässä koossa, pienemmän koon räsäset ja cvountdownit. Kyllä jokaisella on myös sellasia omia luottovieheitä. Räikeät värit vähän aikaa sitten istutetuille ja tummemmat kauemmin olleille kirreille. Siimana ohut kuitu...

-,,-
sakari!
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #34 : 03.08.11 - klo:17:32 »

5 kirreä punaisella jigillä saatu, myös mepsin comes sopii hyvin puroihin sillä 1 kirjolohi loput on saatu tahnalla Hymyilee
kalamies5

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #35 : 09.10.11 - klo:13:34 »

Ensi viikonloppuna pääsen kirjolohta pyytämään. Ostin tänään kuusamo tundran(punamusta kulta väri) ja 12g bete loton(tumma selkä, pohjasta oranssi ja keskeltä keltavihertävä). Pahemmin en ole kirjolohta kalastanut vaan haukea olen paljon pyytänyt ja pakki on täynnä noita hauki/kuha uistimia mutta toivottavasti lotolla ja tundralla jokunen lohi tulisi. Paikka mistä lähden kirjolohta pyytämään on n.35m pitkä joku pieni lätäkkö mihin on istutettu kirjolohta,sieltä on varmasti helppo kaluta kaikki paikat.

-Mikko
Christian

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #36 : 09.10.11 - klo:13:45 »

Ensi viikonloppuna pääsen kirjolohta pyytämään. Ostin tänään kuusamo tundran(punamusta kulta väri) ja 12g bete loton(tumma selkä, pohjasta oranssi ja keskeltä keltavihertävä). Pahemmin en ole kirjolohta kalastanut vaan haukea olen paljon pyytänyt ja pakki on täynnä noita hauki/kuha uistimia mutta toivottavasti lotolla ja tundralla jokunen lohi tulisi. Paikka mistä lähden kirjolohta pyytämään on n.35m pitkä joku pieni lätäkkö mihin on istutettu kirjolohta,sieltä on varmasti helppo kaluta kaikki paikat.

Todennäköisesti 9 gr tai jopa 6 gr lotto voisi olla tehokkaampi. Ei silleen, että eikö 12 gr lotollakin voisi tulla. Monesti vain istarin kanssa tuntuu, että pienempi on parempi. Vastaistutettu tosin ottaa helpommin. Melkein mihin vaan.

Toinen juttu on, että istarilammilla yleensä saa saalista paremmin tahnalla (pohja-onki). Tietysti sen minkä saaliissa voittaa sen tylsyydessä häviää.

"Jumalat eivät ota ihmisen lasketusta elinajasta niitä tunteja, jotka on omistettu kalastukselle" (Babylonialainen kirjoitus v. 2000ekr)
kalamies5

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #37 : 09.10.11 - klo:20:28 »

Pienempi lotto löytyy kyllä pakista myös.
kalamies5

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #38 : 16.10.11 - klo:16:42 »

Noniin eilen sain 1,2kg ja 1,26kg kirjolohen ja tänään tuli vielä 1,3kg. kaksi noista tuli pienellä ahvenen värisellä vaapulla ja yksi keltaisella ahvenraitasella pienellä vaapulla.
kalamies5

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #39 : 17.10.11 - klo:20:36 »

kellertävä vaappu oli salmo hornet ja ahvenen värinen vaappu oli rapala countdown. taisi tuo hornet vaappu olla joku 3,5cm tuosta countdownista en ole oikein varma kuinka pitkä/painava oli mutta pieniä vaappuja molemmat.
lihapiirakka
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #40 : 18.10.11 - klo:07:41 »

parhaiten tulee salmo hornetil.. ne on halpoja ja ui hyvin ja syvällä missä ne kirretki on  Hymyilee  mut mulla on kyl isompi luotto noihi liitseihin
KalaPoika99
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #41 : 25.10.11 - klo:17:04 »

On se kyllä ilkeetä, ku oon ite 12 vuotias ja tykkään tosiaan kalasta, mutku ei kukaan kuskaa
NonProkalastaja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #42 : 25.10.11 - klo:20:49 »

On se kyllä ilkeetä, ku oon ite 12 vuotias ja tykkään tosiaan kalasta, mutku ei kukaan kuskaa

Mitä js polkisit pyörällä kuten minäkin tein ennen mopokorttia?

...offtopicia kylläkin... Vihainen

-"...ja TAASKO se uistin on puussa?!?"
ᾲᾒῙῙὶ
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #43 : 25.10.11 - klo:21:48 »

juu onhan toi aika tympeetä. itelläki oli ennen mopokorttia mahikset käydä kyrönjoella kalassa, kun ei oikeen kalapaikkoja oo lähellä..

Oispa kalaa
KalaPoika99
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #44 : 07.11.11 - klo:14:20 »

Juujuu, kyl kävinki tos saimaal, ja nostinki siit 6 haukee yhes kuukaudes, mut suomes on aika monta tuhatta järvee ja lampee jossa vois käydä
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7 8   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: